בשישי: משחק העונה בליגה הלאומית

מכבי נתניה תארח את הפועל עכו לדו קרב על הפסגה. תמונת המחזור בכתבה שלפניכם

עונה שלמה הן נאבקות זו מול זו על פסגת הטבלה, מחר (שישי) הן נפגשות ראש בראש – מכבי נתניה תארח את הפועל עכו במוקד המחזור ה-32 בליגה הלאומית. שתי המובילות, עם אותו מספר נקודות אך יחס שערים עדיף לנתניה, יפגשו בפעם האחרונה העונה. 

המאזן ביניהן עומד על 0:2 לזכות נתניה, עם הפרש שערים של 0:6. במפגש הראשון ביניהן, כבר במחזור השני, הביסו הנתנייתים 0:4 את עכו בכיכובו של ערן לוי עם צמד. במשחק השני ניצחו שחקניו של סלובודאן דראפיץ' 0:2 משערים של ברק בדש ואור אלקבץ (עצמי). שתי הקבוצות יגיעו להתמודדות אחרי ניצחונות שהשיגו בשבוע שעבר – עכו על בית"ר ת"א רמלה, נתניה על הפועל בני לוד רכבת.

מי שתנסה להיצמד לשתיים היא הפועל רמת גן אסי, שתתארח בעילוט נגד מכבי אחי נצרת. מדובר באחת ההזדמנויות האחרונות של רמת גן להתקרב לפסגה, אחרי ההפסד בשבוע שעבר שהרחיק אותה עד כדי 4 נקודות מהמקום שמוביל לליגת העל. במקביל תארח הפועל בני לוד את הפועל פתח תקוה. משחקי הפלייאוף העליון יושלמו ביום שלישי, כשהפועל קטמון ירושלים תארח את בית"ר ת"א רמלה.

גם בפלייאוף התחתון צמוד מאד. האחרונה בטבלה, הפועל ירושלים, תארח בטדי את מכבי הרצליה. מכבי שעריים רחובות, שמקדימה אותה בזכות יחס שערים, תארח את הפועל ניר רמת השרון. הפועל נצרת עילית, שממוקמת ערב המחזור במקום המוביל למבחנים בסיום העונה (3 נקודות מהמקום ה-15), תארח בגרין את עירוני נשר כאשר שתי נקודות בלבד מפרידות בין השתיים. במשחק האחרון של הפלייאוף התחתון תפגוש הפועל עפולה את הפועל ראשון לציון, שתי הקבוצות ה-"רגועות" של הטבלה, כאשר 10 נקודות מפרידות בינן לבין הירידה.

כל משחקי יום שישי יועברו בשידור משולב בערוץ הקיבוץ (5LIVEHD) – מפת המחזור המלאה לפניכם

 

הוסיפו תגובה