בשישי: הפלייאוף בליגה הלאומית מתחיל

המחזור הראשון במסגרת הפלייאוף בליגה הלאומית יוצא לדרך, עם שמונה משחקים בשעה אחידה - כולם בשידור ישיר בערוץ הקיבוץ

שלב הפלייאוף בליגה הלאומית יוצא לדרך. שמונה משחקים בשעה אחידה יפתחו את המחזור ה-31, כאשר הטבלה מחולקת לשני חלקים – פלייאוף עליון ופלייאוף תחתון. בפסגה יימשך המאבק המשולש על העלייה בין מכבי נתניה, הפועל עכו והפועל רמת גן אסי, ובתחתית הקרב מתחמם כאשר מרבית הקבוצות בסכנת ירידה. כל המפגשים בשידור משולב בערוץ הקיבוץ – 5LIVEHD.

מתחילים עם הפלייאוף העליון: אחרי שער השוויון הדרמטי של ערן לוי נגד ראשון לציון, תארח מכבי נתניה את הפועל בני לוד רכבת במטרה לחזור למסלול הניצחונות. שחקניו של דראפיץ' יודעים שברגעי ההכרעה אסור להם לאבד נקודות, במיוחד אחרי שהשיגו ניצחון אחד בלבד מארבעת המשחקים האחרונים. במקביל תנסה הפועל עכו, השנייה בטבלה, להתאושש מהתבוסה המפתיעה לבית"ר ת"א רמלה בשבוע שעבר (4:0) כשתארח את מכבי אחי נצרת. שני המשחקים הקודמים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו ללא שערים, ובעכו מקווים כי הפעם זה ייראה אחרת.

הפועל רמת גן אסי צמודה לשתיים ואחרי ההדחה מגביע המדינה (הפסד 1:0 לבני יהודה), שחקניו של ליאור זאדה מתרכזים במאבקי העלייה. רמת גן תארח את הפועל קטמון ירושלים בידיעה ששתי נקודות בלבד מפרידות בינה לבין עלייה לליגת העל, וניצחון עשוי להקפיץ אותה לפסגה בהתאם לשאר התוצאות. הירושלמים, שזכו בכרטיס לפלייאוף ברגע האחרון, ינסו להפתיע. במשחק האחרון של החלק העליון תארח הרביעית בטבלה, בית"ר ת"א רמלה, את החמישית – הפועל פתח תקוה. 

מגיעים לפלייאוף התחתון – חם, צמוד ובעיקר מותח. מתחילים בעפולה, שם תארח הפועל המקומית את נועלת הטבלה – מכבי שעריים רחובות. אחרי שהפסידה בשבוע שעבר והמומנטום שלה נעצר, בשעריים יודעים כי הם חייבים נקודות כדי להימלט מהמקום האחרון. מנגד, עפולה רוצה להתרחק משמעותית מהתחתית. במקביל תארח הפועל ראשון לציון את הפועל ירושלים שבמקום ה-15, שמוביל בסיום העונה לליגה א'. הירושלמים, שלא ניצחו כבר שישה משחקים ברציפות, ינסו לעשות זאת נגד ראשל"צ עליה הם כבר גברו במחזור ה-24 (1:2 מצמד דרמטי של אנתוני ווארן). 

הפועל נצרת עילית, שמקדימה את שתי האחרונות וממוקמת במקום שמוביל למבחנים על ההישארות בסיום העונה, תצא למפגש נגד מכבי הרצליה. גם המארחת בסכנת ירידה מוחשית, כאשר היא במרחק של 4 נקודות בלבד מהמקום ה-14. עירוני נשר, שעלתה העונה מליגה א', לא רוצה לחזור לשם והיא תארח את הפועל ניר רמת השרון כשהיא במרחק 3 נקודות מהקו האדום. רמה"ש עלולה למצוא את עצמה מתחת לקו אם תפסיד, בהתאם לשאר התוצאות של יריבותיה לתחתית.

כל משחקי המחזורים 31, 32 ו-34 ישודרו בערוץ הקיבוץ – 5LIVE. כמו כן, המשחק בין הפועל קטמון ירושלים לבית"ר ת"א רמלה במסגרת המחזור ה-32 נדחה ל-18.4 (מצולם).

 

הוסיפו תגובה