צפו בנתוני הסטטיסטיקה של המחזור ה-28 בליגת העל

כל המספרים על השבוע שהיה מחכים לכם בעמוד סטטיסטיקה

המחזור ה-28 בליגת העל הגיע לסיומו, ואיתו ציוני דרך משמעותיים בצמרת ובתחתית. בפסגה הפועל באר שבע הגדילה את הפער ממכבי תל אביב ל-6 נקודות, אחרי שניצחה אותה במשחק העונה בטוטו טרנר. בחלק התחתון הפועל תל אביב העפילה מעל הקו האדום, לראשונה מאז המחזור ה-15, אחרי שניצחה את בני יהודה וניצלה מעידות של אשקלון וכפר סבא. גם המאבק על המקום השלישי עדיין פתוח, אחרי שמכבי פ"ת ספגה הפסד שלישי רצוף, הפעם לבני סכנין. 

עם סיום המחזור כולו ורגע לפני שיוצאים לדרך עם עוד משחקים מכריעים, זה הזמן לסכם את השבוע שהיה. כל המספרים מחכים לכם בעמוד הסטטיסטיקה, שהתעדכן עם נתוני המחזור המלאים. תוכלו לדעת הכל ולחקור את עשרות הנתונים שמוצגים לפניכם – הבעיטות, המסירות, האיבודים, החטיפות, הריצות, ההצלות, הדריבלים וההחמצות – כל נתון שאי פעם חשבתם עליו מחכה לכם. באמצעות האפשרויות שבחלק העליון של העמוד תוכלו לבחור את מספר המחזור, את הקבוצה הספציפית שלכם, את העמדה הרצויה או את השחקן הנבחר. 

קצת נתונים כלליים: מכבי חיפה היא הקבוצה שרצה הכי הרבה במחזור החולף (111.1 ק"מ), זה קרה במהלך הניצחון שלה על בית"ר ירושלים. קאמיל ואצק רשם את המספר הגבוה ביותר עם 12.3 ק"מ. אגב, בית"ר היא הקבוצה שאיימה הכי הרבה פעמים על השער במחזור עם 16, אבל מתוכם 5 בלבד למסגרת. הפועל כפר סבא החזיקה הכי הרבה בכדור, עם 64.2 אחוז נגד רעננה. כתוצאה מכך היא גם מסרה הכי הרבה מסירות – 628 (מתוכן 547 מדוייקות), כאשר טל בנש מעל כולם (74 מ-84).

איגור פיליפנקה, בלם מכבי תל אביב, חילץ 17 כדורים, מקום ראשון בקטגוריה זו. מנגד, שמעון אבוחצירה מהפועל רעננה עם הכי הרבה איבודים – 15. במדד הקבוצתי הפועל באר שבע השיגה הכי הרבה חילוצי כדור – 61, 16 מתוכם בחצי של היריבה. אריק יאנקו הוא השוער שמתח את איבריו מספר רב של פעמים מבין שוערי הליגה – 6 הצלות, אחריו רן קדוש ויואב ג'ראפי עם 5 כל אחד. 

הכנסו עכשיו למספרים המלאים בעמוד סטטיסטיקה

הוסיפו תגובה