משחק העונה נצבע באדום: 0:1 לב"ש על מכבי ת"א

פנדל מדוייק של בן שהר העניק לאלופה ניצחון יוקרתי על הצהובים, הפער בטבלה גדל ל-6 נקודות

הפועל באר שבע עשתה הערב צעד משמעותי בדרך לשמירה על צלחת האליפות, אחרי שניצחה 0:1 את מכבי תל אביב והגדילה את הפער ממנה ל-6 נקודות. שער של בן שהר בפנדל העניק לאדומים ניצחון יוקרתי במשחק העונה, לעיני אצטדיון טוטו טרנר מלא.

הצהובים, שבשבועות האחרונים התקרבו לבאר שבע וצימקו את הפער, רצו למחוק אותו לחלוטין – אבל התקוות התבדו בסיום המשחק הערב. שחקניו של ליטו וידיגל יאלצו להמשיך ולרדוף אחרי באר שבע ולהתמודד גם עם היתרון בהפרש השערים לזכות האדומים. מנגד, שחקניו של ברק בכר רשמו ניצחון שני על מכבי תל אביב, ולקהל האדום יש הרבה סיבות לגאווה.

הדקות הראשונות במשחק התאפיינו בגישושים מצד הקבוצות, כאשר הנחישות והמוטיבציה היו המאפיינים העיקריים אצל שתיהן. באר שבע הייתה מעט יותר נמרצת ובדקה ה-22 היא באה על שכרה: מאור מליקסון הוכשל ברחבה, ריינשרייבר הצביע על הנקודה הלבנה ובן שהר דייק – 0:1 לאלופה. 

בדקה ה-34 מיגל ויטור היה קרוב להכפיל את התוצאה כאשר נותר לא מכוסה בתוך הרחבה, אך הנגיחה שלו חלפה מחוץ למסגרת. המצב הממשי הראשון של מכבי ת"א נרשם בדקה ה-41, כשמהלך קבוצתי נהדר הסתיים בבעיטה של טל בן חיים מתוך הרחבה החוצה. הצהובים לחצו בדקות האחרונות של המחצית, אבל ירדו בסיום החלק הראשון בפיגור 1:0.

בדקה ה-59 המארחת הייתה קרובה לשני, אבל אובידיו הובאן סחט הצלה גדולה של ריאקוביץ' מקרוב. שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים משמעותיים, עד להחמצה הגדולה של הצהובים בדקה ה-78: ייני סחט הצלה מחיימוב מתוך הרחבה, וגם את הריבאונד של יצחקי הציל השוער. ברדה המחליף רשם החמצה משלו בדקה ה-85, כשנותר באחד על אחד מול ריאקוביץ', אבל השוער הציל מספיגה. גם בן חיים החמיץ בתוספת הזמן ובסיום כאמור 0:1 יקר להפועל באר שבע.

 

 

הוסיפו תגובה