כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת המחזור הקרוב בליגת העל

באר שבע תארח את מכבי ת"א לקרב על הפסגה. וגם: הפועל ת"א פוגשת את בני יהודה, מכבי חיפה נגד בית"ר

המחזור ה-28 בליגת העל ייצא לדרך בשבת הקרובה עם ארבעה מפגשים, ובמוקד משחק העונה – הפועל באר שבע נגד מכבי תל אביב. האלופה תארח את סגניתה בטוטו טרנר, כאשר הפער ביניהן עומד על שלוש נקודות בלבד. באר שבע תנסה להתקרב לצלחת נוספת, הצהובים רוצים למחוק את הפער ולעשות צעד בדרך למהפך בטבלה.

עוד קודם לכן, בשעה 18:00, יערכו שני משחקים במסגרת הפלייאוף התחתון. הפועל תל אביב תארח את בני יהודה תל אביב באצטדיון המושבה. שחקניו של מנחם קורצקי ינסו להשיג ניצחון שני ברציפות במטרה לעלות מעל הקו האדום, כאשר ערב המחזור הפער מחוף מבטחים עומד על שתי נקודות. מנגד, הכתומים רוצים לפתוח פער משמעותי מהתחתית. במשחק המקביל תארח הפועל קרית שמונה את הפועל חיפה. שתי הקבוצות מגיעות במומנטום שלילי עם שני הפסדים רצופים. בפעם האחרונה שהן נפגשו, רק לפני שני מחזורים, ניצחה קרית שמונה 1:2 בסמי עופר.

במשחק הנוסף שייערך בשבת תארח מכבי חיפה את בית"ר ירושלים. הירושלמים, שזכו בחזרה בשתי נקודות כתוצאה מהערעור שהגישו לבית הדין העליון, ינסו להתקרב למכבי פ"ת שבמקום השלישי בעוד מכבי חיפה תרצה להתאושש מהתבוסה שספגה נגד הפועל באר שבע במחזור הקודם.

המחזור יימשך ביום ראשון עם שני משחקים: בדוחא תפגוש בני סכנין את מכבי פתח תקוה ובלויטה תפגוש הפועל כפר סבא את הפועל רעננה. הפסד של כפר סבא עלול להוריד אותה אל מתחת לקו האדום, בהתאם לשאר תוצאות המחזור. גם רעננה זקוקה לנקודות על מנת להתרחק מהקו האדום.

עדכוני שערים מכל המגרשים בטוויטר שלנו, תמונות מחדר ההלבשה באינסטגרם – מחכים לכם!

השעות, השידורים, השופטים והכרטיסים – כל הפרטים על המחזור הקרוב בתמונות שלפניכם:

 

  

 

הוסיפו תגובה