מכבי חיפה ניצחה 1:4 בטרנר, מכבי ת"א ניצחה וערן זהבי התקרב לדין דוד בטבלת מלך השערים

הירוקים התנחמו באובדן האליפות עם רביעייה לרשת הבאר שבעית, האלופה החדשה חגגה מול הפועל חיפה עם צמד של שחקן העונה

ביום שלישי שוחק המחזור ה-35 בפלייאוף העליון של ליגת ONE-ZERO והוא כלל בתוכו שלושה משחקים אשר שוחקו במקביל בשעה 20:30.

הפועל ב"ש – מכבי חיפה (4:1): הירוקים אמנם הגיעו לאחר שאיבדו סופית את תקוותיהם לאליפות אך לא במטרה לסיים את העונה בצורה הכי טובה שאפשר. ארבעה שערים של מאור קנדיל (9'), פרנצדי פיירו (28'), דין דוד (54') ועצמי של איתן טיבי (42') החזירו את חניכיו של מסאי דגו מחויכים אל הכרמל. פנדל מדוייק של הלדר לופס בדקה ה-39' רק צימק את התוצאה. 1:4 ירוק בסיום.

מכבי בני ריינה – בני סכנין (2:2): המשחק החל עם שער מהיר של בלם ריינה נמניה ליוביסבלייביץ' בדקה ה-19' שהוא גם שער הבכורה של השחקן בליגה. אך היתרון שרד רק 11 דקות עד שעובדיה דרוויש סיים דירבל נפלא באגף עם בישול לעבדאללה חליחאל. במחצית שוב עלתה בני ריינה ליתרון לאחר שבדקה ה-78' טראק בושנק חילץ כדור קרוב לרחבה וירה בחוזקה היישר אל הרשת, אך שוב היתרון לא החזיק להרבה זמן מכיוון שחמש דקות לאחר מכן בסיל חורי קיבל כדור נפלא למרכז הרחבה ממוחמד בדארנה והרשית בקלות. 2:2 נפלא בגרין.

הפועל חיפה – מכבי ת"א (3:0): הצהובים המשיכו בחגיגות האליפות ובמחצית השנייה של המשחק כבשו שלושה שערים בהפרש של שמונה דקות כאשר את השער הראשון כבש עדן זהבי בדקה ה-63' וכבר דקה לאחר מכן דור פרץ הכפיל את התוצאה, רק כדי שערן זהבי יוסיף עוד שער לחגיגה בדקה ה-71'. 0:3 לאלופה החדשה.

הוסיפו תגובה