העיר שקורה בה הכל: מכבי ת"א ניצחה במשחק העונה, הפועל ת"א ירדה לליגה הלאומית

הצהובים ניצחו בסמי עופר את מכבי חיפה ורחוקים נקודה אחת מזכייה באליפות, האדומים הפסידו למ.ס. אשדוד ויורדים בפעם השלישית בתולדתם לליגה הלאומית

המחזור ה-33 בפלייאוף העליון וה-32 בפלייאוף התחתון הגיע לסיומו אתמול (שבת) וכלל בתוכו מספר משחקים חורצי גורלות.

פלייאוף עליון:

מכבי חיפה – מכבי ת"א (1:0): הצהובים ניצחו בסמי עופר הודות לפנדל מדויק של ערן זהבי בדקה ה-27', והניצחון מעמיד אותם בפער של שמונה נקודות בפסגה, והם קרובים מתמיד לאליפות.

פלייאוף תחתון:

הפועל ת"א – מ.ס. אשדוד (2:0): שערים של קלרק רוברטסון (59') וסתיו נחמני (66') נתנו את הניצחון למ.ס. אשדוד שפתחה פער של ארבע נקודות מהקו האדום מה שמבטיח לה הישארות בליגה, מנגד הפועל ת"א תרד ליגה בסיום העונה ותשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית.

הפועל ירושלים – בית"ר ירושלים (0:3): הפועל ירושלים מנצחת בדרבי הירושלמי האחרון לעונה בזכות שערים של אוהד אלמגור (56'), אווקה אשטה (60') ועידן דהן (83') והיא תסיים את העונה במקום הראשון של הפלייאוף התחתון.

מכבי פ"ת – הפועל פ"ת (1:4): כרטיס אודם מוקדם לרוי נוואי (8') השאיר את הפועל בחסרו מספרי ונתן למכבי פ"ת את היתרון אותו הייתה צריכה בשביל לפתוח ברביעייה עם שערים של מוחמד הינדי (פ', 9'), מאור לוי (11', 40') ואנדראס קארו (32'). רועי אלימלך רק צימק בדקה ה-26'.

מכבי נתניה – הפועל חדרה (2:1): הפועל חדרה מבטיחה הישארות בליגה הודות לשערים של רז טוויזר (40') ואלעד מדמון (פ', 52'). בר כהן השווה זמנית בדקה ה-45+1'.

הוסיפו תגובה