בני יהודה חזרה למקום השני לאחר ניצחון 1:3 על מכבי יפו, ק"ש ניצחה 0:2 את טבריה

הכתומים חזרו למקום השני לאחר ניצחון חשוב על חניכיו של מוטי איווניר, הטבריינים מתרחקים מעלייה לאחר ההפסד לק"ש

שחקני ק"ש חוגגים. (צילום: מחלקת מדיה הפועל ק"ש)

אתמול (שלישי) שוחק המחזור ה-34 בליגה הלאומית והוא כלל בתוכו שמונה משחקים. ארבעה משחקים בפלייאוף העליון וארבעה משחקים בפלייאוף התחתון.

פלייאוף עליון:

הפועל נוף הגליל – הפועל ניר רמה"ש (0:2): משחק דרמטי באצטדיון גרין הוכרע בתוספת הזמן לאחר שבדקה השישית לתוספת הזמן אוהד רבינוביץ' העלה את נוף הגליל ליתרון מה שפתח את הדלת גם לסלאח חוסיין שהכפיל שתי דקות לאחר מכן וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 לקבוצתו של מוטי איווניר.

הפועל א.א. פאחם – מכבי הרצליה (2:1): לאחר מחצית מאופסת עבד ג'בארין העלה את א.א. פאחם ליתרון בדקה ה-52', אך לא להרבה זמן מכיוון שארבע דקות לאחר מכן אופק עובדייה השווה את התוצאה מה שהוביל למהפך בדקה ה-75' בזכות שער של ניר גואטה. 1:2 למכבי הרצליה.

בני יהודה ת"א – מכבי יפו (1:3): לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון הכתומים מנצחים בזכות שערים של גיא סביליה (25'), בארי אבובאקר (45') וסלומון דניאל (75'). רונן פרץ רק צמצם בדקה ה-86'. 1:3 לבני יהודה שחוזרת למקום השני.

הפועל ק"ש – עירוני טבריה (0:2): אחריי שהפסידה במחזור הקודם להפועל נוף הגליל חוזרת מוליכת הטבלה לנצח בזכות צמד של יאיר מרדכי (75', 90') ובכך היא שומרת על פער של שתי נקודות בפסגה. 0:2 לחניכיו של שי ברדה.

פלייאוף תחתון:

סקציה נס ציונה – הפועל כפ"ס (2:1)

הפועל עפולה – בני שפרעם (0:3)

הפועל עכו – הפועל ר"ג (2:1)

מ.ס. כפר קאסם – הפועל ראשל"צ (0:2)

הוסיפו תגובה