מכבי חיפה הביסה את בני ריינה 5:1, הפועל ת"א ניצחה בנתניה

הירוקים מנצחים את ה"כבשה השחורה" רגע לפני משחק העונה האחרון, האדומים מנצחים לראשונה לאחר עשרה משחקים

לאיוס מול שחקני נתניה. (צילום: מחלקת מדיה הפועל ת"א)

המחזור ה-32 בפלייאוף העליון וה-31 בפלייאוף התחתון החל אתמול (שבת) כאשר שוחקו בו ארבעה משחקים.

פלייאוף עליון:

הפועל חיפה – הפועל ב"ש (0-2): המארחת פתחה בסערה כאשר כבר בדקה העשירית מוחמד קמארה מצא ברחבה את נועם בן הרוש, והמגן הצעיר שיחרר כדור עוצמתי היישר לרשת לאחר דריבל מרשים. חמש דקות לאחר מכן גיא מלמד כבר הכפיל את היתרון לאחר בישול יפה של פרננד מיומבו. בסוף המשחק שני שחקנים של הפועל ב"ש הורחקו, איתן טיבי בדקה ה-70' לאחר צהוב שני והלדר לופז בדקה ה-81' לאחר אדום ישיר. 0-2 לחיפאים בסיום.

מכבי בני ריינה – מכבי חיפה (5-1): לאחר שבשני המשחקים האחרונים בין השתיים יצאה קבוצתו של שרון מימר עם ידה על העליונה הפעם הירוקים הגיעו בשיאם ולמרות פיגור מוקדם לאחר שער של פרדי ורגאס בדקה השנייה הם לא נבהלו והפכו את הוצאה כבר בדקה ה-14' לאחר שערים של פרנצדי פיירו (12') ודין דוד (14'). במחצית השנייה דוד ופיירו הכפילו את מאזן השערים שלהם במחשק לאחר שכבשו בדקות ה-61' וה-72' (בהתאמה), כאשר בינהם הוסיף ליאור רפאלוב שער משלו בדקה ה-68'. ניצחון מרשים לירוקים.

פלייאוף תחתון:

מכבי נתניה – הפועל ת"א (1-0): לאחר כ-11 משחקים סוף סוף הפועל ת"א מנצחת בזכות שער בדקה ה-36' של עמרי אלטמן שכבש עם הראש לאחר הרמה מדויקת של סתיו טוריאל. 0-1 אדום סיום.

הפועל פ"ת – הפועל ירושלים (0-1): למרות שירדה כבר לליגה הלאומית רשמית הפועל פ"ת מנצחת את הפועל ירושלים בזכות שער נפלא של רועי אלימלך בדקה ה-62'. קבוצתו של בני לם מנצחת לראשונה מאז דצמבר.

שאר המשחקים למחזור יושחקו ביום שני לאחר צאת יום הזכרון לשואה ולגבורה.

הוסיפו תגובה