מכבי חיפה חזרה לנצח מול בני סכנין, תיקו 1:1 דרמטי בין הפועל ת"א להפועל פ"ת

הירוקים חזרו לנצח לאחר כחודש, גול נהדר של אבי ריקן קבע תיקו וסיבך את התחתית

דין דוד במאבק. החלוץ חזר לכבוש לזכות הירוקים (צילום: מחלקת מדיה מכבי חיפה)

המחזור ה-29 בפליאוף העליון וה-28 הפליאוף התחתון החל ביום שבת עם שלושה משחקים, שלושה נוספים ביום ראשון ואחד נוסף שישוחק היום (שני).

פליאוף עליון:

מכבי חיפה – בני סכנין (0:1): לאחר כחודש עקר קבוצתו של מסאי דגו חזרה לנצח, והדבר קרה בדכות שער מהיר של דין דוד שכבר בדקה הראשון ניצל בלבול בהגנת האורחת ובקלות דחק מקרוב פנימה את השער היחידי למשחק. 0:1 מהיר לחיפאים.

הפועל חיפה – בני ריינה (0:2): מהפתיחה הורגשה העליונות הביתית של האדומים וכבר בדקה ה-16 זה בא לידי ביטוי כאשר פרננד מיומבו קיבל כדור נהדר מבר לין וכבש את השער הראשון למשחק. 14 דקות עברו ומוחמד קמארה הכפיל את התוצאה לאחר בישול קליל מצד גיא מלמד. 0:2 ביתי לאדומים של רוני לוי.

היום (שני) יפגשו הפועל ב"ש ומכבי ת"א באיצטדיון טרנר בשעה 20:30.

פליאוף תחתון:

בית"ר ירושלים – הפועל חדרה (1:0): רצף הנצחונות הקצר של הצהובים-שחורים נקטע לאחר שדקה לסיום המחצית הראשונה ג'יימס אדניי נגח מקרוב כדור שהגביה לו ג'וסיפ טומאסביץ', והחלוץ הניגרי כבש בקלילות. רגע נפלא נרשם בתחילת המשחק כאשר הקהל הבית"רי הוקיר תודה לקפטן היריבה כאות הוקרה על שירות המילואים שלו בזמן מלחמת "חרבות ברזל". 0:1 לחדרתים.

הפועל ת"א – הפועל פ"ת (1:1): במחצית הראשונה לא נרשמו אירועים מיוחדים פרט לכרטיס אדום ישיר שספג החלוץ רז שטיין לאחר תיקול מסוכן בדקה ה-28'. בתחילת המחצית השנייה נרשם רגע נדיר כאשר הפועל ת"א הבקיע, רן בנימין בעט כדור מזוית קשה לאחר מסירת עומק של איהב גנאים וכבש שער ראשון לזכות האדומים לאחר שבעה משחקים עקרים. אך לצער האדומים הדבר לא הספיק מכיוון שבדקה התשיעית לתוספת הזמן הכחולים קיבלו בעיטת חופשית על סף הרחבה ואבי ריקן ניצל זאת לכבוש שער שוויון מדהים שגם קבע את התוצאה, 1:1 בבלומפילד.

הפועל ירושלים – מכבי פ"ת (0:2): שתי הקבוצות התקשו להגיע מצבים במהלך המשחק עד שבדקה ה-79 נדב נידם הוכשל ברחבת התכולה והמארחת זכתה בפנדל, אותו כבש ללא היסוס מתן חוזז. שמונה דקות לאחר מכן האדומים השתמשו במומנטום החיובי על מנת להכפיל את התוצאה, כאשר מהלך כדורגל מהיר הסתיים בבעיטה חלשה של כארם זועבי שהפכה לבישול הודות לדחיקה של יילה דוין. 0:2 לירושלמים בסיום.

מ.ס. אשדוד – מכבי נתניה (0:0): במשחק לא נרשמו המון איומים לשער, אך איום אחד ששווה להזכיר הוא של עוז בילו שסיים דריבל נפלא בבעיטה לא מספיק טובה שאריאל הרוש הדף ללא בעיה. 0:0 בסיום.

הוסיפו תגובה