הפועל עכו תשחק מול מ.ס. כפר קאסם, מכבי הרצליה תתארח אצל טבריה

עכו והרצלייה נלחמות אחת מול השנייה על הפלייאוף העליון במחזור האחרון של העונה הסדירה בליגה הלאומית

האוהדים הטבריינים, הם עוד לא ויתרו על העלייה (צילום: מחלקת מדיה עירוני טבריה)

המחזור ה-30 והאחרון לעונה הסדירה של הליגה הלאומית ישוחק ביום שישי בשעה 16:00 ובו מפגשי הכרעה על הכניסה לפלייאוף העליון.

נוף הגליל – הפועל עפולה: העפולאים חייבים לנצח על מנת לשמור על סיכויי ההישרדות בליגה בחיים. נוף הגליל עדיין מאמין באפשרות הקלושה לעלות ליגה.

מ.ס. כפר קאסם – הפועל עכו: הפועל עכו חייבת לנצח על מנת להעפיל לפליאוף העליון ותקווה להפסד של מכבי הרצליה. כפר קאסם תהיה בפליאוף העליון ותרצה לצבור נקודות על מנת לא להיגרר למאבקי ירידה.

מכבי יפו – הפועל ראשל"צ: לאחר ההפסד הדרמטי בשבוע שעבר יפו רוצה לסיים את העונה בטעם מתוק. חניכיו של טסלפפה חייבים לנצח על מנת לברוח מהקו האדום.

הפועל ר"ג – הפועל א.א. פאחם: באורחים עדיין לא הבטיחו מעשית את מיקומם בפליאוף העליון, אם כי רק תרחיש קיצוני ימנע מהם זאת. מנגד האורדונים רוצים לצבור נקודות לקראת מאבקי הירידה של הפליאוף התחתון.

הפועל ק"ש – סקציה נס ציונה: לאחר שבשבוע שעבר חזרו לנצח ולהבקיע ק"ש רוצה גם לחזור למקום הראשון וכדי שזה יקרה הם חייבים לנצח את הכתומים, שלהם ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים.

הפועל כפ"ס – הפועל ניר רמה"ש: הירוקים לא רוצים להמשיך להיות קרובים לקו האדום ובשביל לברוח ממנו חייבים לצבור יותר נקודות. רמה"ש רוצה להגיע עם בטחון לפליאוף העליון ולהוכיח שהיא מגיעה להיות יותר מבשר תותחים.

בני שפרעם – בני יהודה ת"א: מוליכת הטבלה תפגוש את האחרונה למפגש קצוות שכנראה יהיה צפוי, אך טומן בחובו אפשרות להפתעה ענקית.

עירוני טבריה – מכבי הרצליה: הטבריינים חייבים לנצח על מנת לשמור על חלום העלייה בחיים. ההרצליינים חייבים לפחות תיקו על מנת להבטיח את מיקומם בפליאוף העליון.

הוסיפו תגובה