מכבי חיפה הפסידה 2:1 לבני ריינה, בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את מכבי נתניה

הירוקים הפסידו בפעם השנייה הרציפות מול חניכיו של מימר, הקבוצה של יצחקי ממשיכה להתפוצץ

קוסטה כובש מול הירוקים. הפער בפסגה גדל ל-10 (צילום: מחלקת מדיה בני ריינה)

ביום שבת החל שלב הפלייאוף של הליגה עם שלושה משחקים בפלייאוף העליון, וארבעה בפלייאוף התחתון.

פלייאוף עליון:

הפועל ב"ש – הפועל חיפה (1:2): למרות כרטיס אדום מוקדם שפגה המארחת לאחר שבדקה ה-6 ירד אנטוניו ספר מהמגרש עקב גלישה מסוכנת, הם שיחקו בצורה התקפית ובדקה ה-22' אלון תורג'מן העלה את הקבוצה ליתרון. חניכיו של רוני לוי לא יותרו ובדקה ה-55' גיא מלמד השווה את התוצאה אך לא להרבה זמן מכיוון שבדקה ה-77' איגור שושנאצ'ב החזיר את היתרון לדרומיים וקבע את תוצאת המשחק. 1:2 לבאר שבעיים.

מכבי ת"א – בני סכנין (0:2): לאחר מחצית ראשונה ללא הרבה אירועים העלו שתי הקבוצות בטירוף אל הדשא, ומי שהתקשתה לנצל את המצבים המרובים אליהם הגיעה הייתה המארחת, מנגד האורחים יצאו להתקפות מתפרצות, ובדקה ה-70 גם ניצלו זאת לאחר שמוחמד שכר עבר את גבי קניקובסקי ועידו שחר, דהר לעבר הרחבה ובישל לזהאי אחמד, אך עקב טענה לעבירה על קניקובסקי של שופטי המסך השער נפסל. כל המאורע הכניס את חניכיו של רובי קין לטירוף ובדקה ה-89' דור פרץ מצא את עצמו פנוי לאחר קיבל כדור נפלא ממילסון, ושלח אותו היישר לחיבורים. ערן זהבי הוסיף עוד שער מהנקודה הלבנה, ובסיום התוצאה עמדה על 0:2 למוליכת הטבלה.
מכבי חיפה – בני ריינה (2:1): הירוקים שוב לא הצליחו לנצח את הכבשה השחורה שלהם מריינה, הפעם היו אלו מארק קוסטה שהדהים בדקה השישית את הירוקים ופדרי וארגס שעבר את ההגנה החולמנית בדקה ה-44'. ענאן חלאילי רק צימק עם שער נפלא בדקה ה-80' אך הדבר לא הועיל, והמשחק נגמר ב-2:1 לאורחים.

בפליאוף התחתון הפועל חדרה והפועל פ"ת נפרדו בתיקו 1:1, מ.ס. אשדוד ניצחה את מכבי פ"ת בחוץ, מכבי נתניה הובסה ע"י בית"ר ירושלים 3:0 והיום (שני) תשחק הפועל ירושלים מול הפועל ת"א.

הוסיפו תגובה