מכבי חיפה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2, מכבי ת"א ובני סכנין נפרדו בתיקו 1:1

שערים של חלאילי ודין דוד העניקו לירוקים ניצחון בטדי. שער של יונס מלדה בדקה ה-89 קבע חלוקת נקודות בבלומפילד אחרי יתרון של מוחמד שכר

ירדן שועה מול דניאל סונדגרן (צילום: מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים)

המחזור ה-21 בליגת ONE ZERO יצא אתמול לדרכו עם חמישה משחקים, כאשר שניים נוספים ישוחקו היום ומחר.

את המחזור פתח המשחק בין מכבי ת"א לבני סכנין. בדקה ה-19 מוחמד שכר העלה את האורחים ליתרון עם שער נפלא בנגיעה מתוך הרחבה אחרי מסירת רוחב של עידו וייר. בדקה ה-34 ערן זהבי כמעט ומצא את השוויון בבעיטה חופשית שזעזעה את המשקוף. 0:1 לסכנין במחצית.

בדקה ה-76 יונס מלדה נכנס להופעת הבכורה שלו בבלומפילד במטרה לעזור לצהובים כחולים למצוא את השוויון, שאכן הגיע בדקה ה-88 אחרי שמלדה הגיע ראשון להדיפה של מחמוד אבו ניל והמשיך לרשת מקרוב. 1:1 בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

ב-17:30 יצא לדרכו המשחק בנתניה בין הפועל חדרה להפועל ת"א שהגיעו עם מאמן חדש-ישן על הקווים, יוסי אבוקסיס. לאחר מחצית מאופסת הגיע השער היחיד במשחק – אלעד מדמון הכוכב של חדרה הוכשל ברחבה וזכה בבעיטת 11 מטרים, אליה ניגש בעצמו. זובאס הדף את הבעיטה של מדמון אבל השופט הורה על בעיטה נוספת בגלל שזובאס זז לפני הזמן. את הבעיטה השנייה מדמון כבר שלח לרשת העליונה ופנימה. 0:1 לחדרה וזו גם תוצאת הסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

ב-18:00 החל המשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל פ"ת. לאחר 39 דקות של כדורגל חמודי כנעאן כבש את שער הבכורה שלו העונה והעלה את האשדודים ליתרון עם שער נהדר כשבעט בצורה חזקה ומדויקת לשער של עומר כץ. ארבע דקות חלפו והיתרון הוכפל אחרי ששלומי אזולאי שלח כדור נייח לתוך הרחבה ואיזיקיאל הנטי נגד לרשת. האורחים לא הצליחו לחזור למשחק למרות מצבים טובים בהמשך. 0:2 לאשדוד בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

באותה שעה החל המשחק בין מכבי פ"ת למכבי בני ריינה במושבה. לאחר מחצית ללא שערים המארחים מצאו ראשונים את הרשת, ושוב היה זה עידן טוקלומטי שכמו במחזור הקודם, גם הפעם העניק למלאבסים שער ניצחון ששווה שלוש נקודות יקרות. הגבהה של ניב יהושע הגיעה לראשו של טוקלומטי שעלה מעל כולם ושלח את הכדור לרשת. 0:1 בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה באצטדיון טדי. שתי הקבוצות פתחו טוב את המשחק שהיה קצבי מאוד בהתחלה. בדקה ה-44 ליאור רפאלוב כמעט העלה את הירוקים ליתרון אחרי שבעיטה חופשית שלו ננעצה במשקוף והחוצה. על סף הירידה למחצית השער של האורחים הגיע. ענאן חלאילי השתלט על כדור בקצה הרחבה, סידר לעצמו מצב בעיטה ושלח ברגל שמאל כדור עוצמתי היישר לרשת של מיגל סילבה. שער ענק של הקשר הצעיר, 0:1 למכבי חיפה במחצית.

עם תחילת המחצית השנייה היתרון הוכפל אחרי מבצע קבוצתי נהדר של הירוקים כאשר חילופי מסירות בין ליאור רפאלוב לדין דוד השאיר את האחרון לבד מול סילבה ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. בדקה ה-83 פיירו כבש את השלישי לזכות הירוקים אבל השער נפסל אחרי בדיקת VAR שטענה לנבדל של פיירו מתחילת המהלך. 0:2 למכבי חיפה בסיום.

הערב ב-20:00 המחזור ימשיך כאשר הפועל ב"ש תארח בטוטו טרנר את מכבי נתניה, ומחר באותה שעה הפועל חיפה תארח את הפועל ירושלים למשחק שינעל את המחזור.

הוסיפו תגובה