גביע הטוטו

מכבי ת"א גברה 2:4 בפנדלים על מכבי חיפה וזכתה בגביע הטוטו

לאחר 90 דקות ללא שערים בגמר המפעל השלישי בחשיבותו, שתי הקבוצות הלכו אל בעיטות ההכרעה אשר בסופן הצהובים-כחולים יצאו עם ידם על העליונה

דוידזאדה, דוידה, זהבי ואבישי כהן חוגגים אחרי הפנדל המכריע

גמר גביע הטוטו יצא לדרכו אתמול (רביעי) באצטדיון בנתניה כאשר מכבי ת"א פגשה את מכבי חיפה.

במשחק התארחו 50 פצועי צה"ל המלווים על ידי עמותת "אחים לחיים" וטקס פתיחת המשחק הוקדש עבורם. במסגרת הטקס הוזמנו לכר הדשא ארבעה פצועים, שניים מכל קבוצה והם קיבלו תשורה אישית מהקבוצה.

אוהדי מכבי ת"א: יובל פטייב, מפקד כיתה בגדוד 51 של חטיבת גולני, אשר נפצע ב-7.10 בקרב בזיקים. ואהוד אנטמן, לוחם ביחידת דובדבן, אשר נפצע במבצע צוק איתן בשנת 2014.

אוהדי מכבי חיפה: אגם בכר, אשר נפצע בקרב בהגנה על כיסופים ב-7.10 ואיבד 14 מחבריו מגדוד 51 של גולני. ואלעד פסט אשר נפצע בשנת 2003, שירת בגולני.

טקס פתיחת המשחק יחד עם חברי עמותת "אחים לחייים"

המשחק עצמו לא התעלה לרמות גבוהות כמו שאנחנו רגילים לראות משתי הקבוצות שמוליכות את הליגה, ולאחר 90 דקות של כדורגל ללא שערים, הלכנו לדו קרב פנדלים.

את הבעיטה הראשונה עבור מכבי ת"א לקח ערן זהבי וכבש, אחריו צ'רון שרי החמיץ מול משפתי. עדן קארצב כבש לזכות הצהובים ואחריו פרנצדי פיירו החמיץ. 0:2 למכבי ת"א. אושר דוידה כבש עבור מכבי ת"א ואחריו ענאן חלאילי כבש למכבי חיפה – 1:3. דור פרץ יכול היה לסגור את הסיפור אבל בעט מחוץ למסגרת של כיוף, ופייר קורנו צימק ל-3:2. דרק לוקאסן ניגש לבעיטה החמישית של הצהובים ושלח אותה לרשת העליונה ופנימה – 2:4 בפנדלים בסיום וגביע הטוטו לעונת 2023/24 הולך למכבי ת"א.

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏אנשים משחקים כדורגל‏‏ ו‏אנשים משחקים פוטבול‏‏

את הגביע לשחקני מכבי ת"א העניקו בני משפחתו של אל"מ אסף חממי ז"ל, שנפל בשבעה באוקטובר. הגביע הוענק לקפטן מכבי ת"א שרן ייני ולערן זהבי על ידי בנו של אסף, אלון חממי שלווה על ידי אחיו של אסף, איתן אביר ואלמנו של אסף חממי, ספיר.

בני משפחת חממי מעניקים לשחקני מכבי ת"א את גביע הטוטו

הוסיפו תגובה