מבול של שערים: תיקו 4:4 מטורף בין בית"ר ירושלים להפועל ב"ש, הפועל ת"א הביסה 1:4 את הפועל פ"ת

משחק נהדר בטדי הסתיים עם שמונה שערים וחלוקת נקודות, האדומים מת"א השיגו ניצחון ליגה שלישי ברציפות

אלון תורג'מן מול אדי גוטליב, סורו ועזריה באים משקיפים מאחור (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ב"ש)

המחזור ה-11 בליגת ONE ZERO יצא לדרכו אתמול (שבת) עם חמישה משחקים מסקרנים שסיפקו לנו לא פחות מ-19 שערים, כאשר שני משחקים עוד לפנינו – מכבי פ"ת תארח את מכבי ת"א והפועל חדרה תארח את מכבי חיפה.

את משחקי הסופ"ש פתח המשחק בין הפועל ת"א להפועל פ"ת באצטדיון בלומפילד. למרות פתיחה טובה של האורחים, דווקא האדומים מצאו ראשונים את הרשת. מתפרצת קטלנית של עומר סניור ומאוויס צ'יבוטה הסתיימה עם הגבהה נהדרת של צ'יבוטה לתוך הרחבה, אל הכדור הגיע סניור ונגח מחמישה מטרים פנימה. בדקה ה-39 צ'יבוטה הפעם על תקן הכובש אחרי שסיים מבצע אישי נהדר ברשת של ניקוס יאנאקופולוס. 0:2 במחצית.

החצי השני נפתח במומנטום החיובי של האדומים ובדקה ה-69 סניור השלים צמד אחרי דאבל פס עם נועם בונה, שהסתיים עם בעיטה של סניור מתוך הרחבה ולרשת. חמש דקות חלפו והפעם היה זה עומרי אלטמן שנעץ את הרביעי אחרי בישול נהדר של יהב גורפינקל מאגף שמאל. בדקה ה-88 הפועל פ"ת זכתה בשער ניחומים מרגליו של איתי שכטר. 1:4 בסיום

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

בסמי עופר אירחה הפועל חיפה את מכבי נתניה. האדומים של רוני לוי רצו לחזור למסלול הניצחונות אחרי הפסד ותיקו בשני המחזורים האחרונים, ואחרי מחצית ללא שערים מצאו את הרשת. הגבהה של איתמר נוי לתוך הרחבה פגשה את ראשו של חאתם עבד אלחמיד שעלה מעל כולם והחליק את הכדור לרשת. שש דקות חלפו וקיבלנו את השער היפה במשחק – גיא מלמד קיבל את הכדור באגף שמאל, עבר שלושה שחקנים בתוך הרחבה ובעט היישר לרשת של תומר צרפתי. עמוק בתוספת הזמן לירן רוטמן הצליח לצמק עם שער מנקודת הקרן, אבל זה לא הספיק ליהלומים, 1:2 להפועל חיפה בסיום.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט‏

באותה שעה יצא לדרך המשחק בין מ.ס. אשדוד לבני סכנין באצטדיון הי"א באשדוד. בדקה ה-27 האורחים עלו על לוח התוצאות, אחרי שמארון גנטוס ניצל ערבוביה ברחבת אשדוד ונגח מקרוב פנימה את שערו השני בקריירה תוך ארבעה ימים. אשדוד מצידה ניסתה לחזור למשחק והגיעה למספר מצבים, כמו גם סכנין שיכלה להכפיל את התוצאה, אך שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת והמשחק הסתיים עם 0:1 קטן לסכנין ושלוש נקודות.

ייתכן שזה אלמנט גרפי של ‏טקסט‏

ב-18:30 יצא לדרכו המשחק בין מכבי בני ריינה להפועל ירושלים באצטדיון גרין. המארחים שפתחו את העונה מצוין רצו להמשיך ביכולת הטובה, מול הירושלמים שהשיגו ניצחון אחד עד כה ונמצאים במקום האחרון. בדקה ה-62 ריינה עלתה ליתרון – כדור רוחב של מארק קוסטה מאגף שמאל הגיע דווקא לרגלו של נועם מלמוד ומשם הכדור הלך לרשת הלא נכונה. השוויון של האורחים הגיע בדקה ה-85 כשכארם זועבי הצעיר (שנתון 2006) ניסה להגביה כדור לתוך הרחבה, הכדור קיפץ על הדשא ואף אחד לא נגע בו חוץ מהרשת. 1:1 בסיום.

המשחק שנעל את משחקי השבת היה אחד המשחקים הטובים שראינו בליגה בשנים האחרונות. בית"ר ירושלים אירחה את הפועל ב"ש וכבר בדקה השמינית האדומים מצאו את הרשת אחרי שאלון תורג'מן השתלט על כדור בתוך הרחבה, עבר את מיגל סילבה וגלגל לרשת את הראשון לערב זה. בית"ר לא נבהלה מהפיגור המוקדם ובדקה ה-31 השיגה את השוויון. ירדן שועה הכניס כדור נהדר לעדי יונה, שעבר באלגנטיות את ניב אליאסי וגלגל את הכדור לרשת. תשע דקות בלבד חלפו והמהפך של בית"ר הושלם – ירדן שועה הפעם החליט לעשות את זה לבד כשבעט כדור מושלם מ-30 מטרים היישר לחיבורים של אליאסי. חגיגת השערים בטדי לא נעצרה ושלוש דקות אחרי השער של שועה הפעם גריגורי מורוזוב כבש את השלישי של בית"ר אחרי שבעט מתוך הרחבה, אליאסי שמט את הכדור שעבר בין רגליו ולרשת, 1:3 במחצית.

האדומים לא הרימו ידיים ובתחילת המחצית השנייה זכו בבעיטת 11 מטרים אחרי שאמיר גנאח הוכשל ברחבה. גיא בדש ניגש לבעיטה ודייק, 2:3 בטדי. בדקה ה-58 השוויון של האדומים הגיע כשרותם חטואל הקדים את אוראל דגני בתוך הרחבה ומצא את עצמו לבד מול מיגל סילבה, משם הכדור כבר היה ברשת, 3:3 מטורף בטדי.

חשבתם שנגמר? תחשבו שוב. בדקה ה-81 התקפה מסודרת של בית"ר הגיעה לטימוטי מוזי, הקשר הוציא כדור רוחב אליו הגיע עדן שמיר שניסה להרחיק אך מצא את הרשת שלו עצמו. בית"ר חשבה שהניצחון בכיס אבל לאורחים היו תוכניות אחרות. בדש הכניס כדור לרחבה, גנאח הוריד למרכז ויוני סטויאנוב הגיע ראשון ובעט לרשת הגבוה של סילבה. 4:4 בסיום.

הערב המחזור יושלם עם שני משחקים: מכבי פ"ת תארח את מכבי ת"א באצטדיון המושבה, והפועל חדרה תארח למשחק המרכזי את מכבי חיפה באצטדיון בנתניה.

הוסיפו תגובה