הפועל ת"א גברה 1:2 על בני ריינה, בית"ר ירושלים ובני סכנין נפרדו בתיקו 1:1 בטדי

האדומים הנחילו לקבוצתו של שרון מימר הפסד ראשון העונה, סניור ואלטמן כבשו. אמיר ברקוביץ' השווה בדקה ה-90 והעניק לצהובים-שחורים נקודה מול החבורה של דראפיץ'

עומר סניור חוגג את שער היתרון (צילום: מחלקת המדיה של הפועל ת"א)

המחזור התשיעי בליגת ONE ZERO יצא אתמול (שבת) לדרכו עם חמישה משחקים וסיפק לנו כמה דרמות.

במשחק שפתח את המחזור אירחה מכבי בני ריינה את הפועל ת"א. בדקה ה-17 עומר סניור ניצל טעות קשה בהגנת המאחרים ונגח מול שער חשוף את הראשון של האדומים. בדקה ה-41 התוצאה הוכפלה אחרי שעומרי אלטמן הוכשל ברחבה ולאחר בדיקת VAR זכה בבעיטת פנדל. מספר 7 באדום לא התבלבל מול גד עמוס ושלח את הכדור לרשת. 0:2 במחצית.

בני ריינה ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-52 רועי שוקרני מצא את הרשת כשבעט בחוזקה ברגל שמאל מחוץ לרחבה. השער הזה לא הספיק לחבורה בכחול שנחלה את הפסדה הראשון לעונה. 1:2 להפועל ת"א בסיום.

ב-18:00 יצאו לדרך שלושה משחקים נוספים: מכבי פ"ת אירחה את הפועל ב"ש, הפועל חדרה אירחה את הפועל פ"ת, והפועל ירושלים יצאה למשחק חוץ נגד מ.ס. אשדוד.

במושבה, החבורה של בני לם פתחה טוב את המשחק וכבר בדקה השנייה עלתה ליתרון מרגליו של סליו גווינדו. האדומים מהנגב, שפתחו לא טוב את העונה, רצו לעצור את כדור השלג ובמחצית השנייה הגיבו בענק. בדקה ה-68 ניב פלייטר הצעיר כבש שער בכורה אחרי שניסה להגביה לרחבה, הכדור חלף על פני כולם ופשוט נכנס לרשת. ארבע דקות חלפו ורותם חטואל שחזר מפציעה ארוכה השלים את המהפך של האדומים. עוד שלוש דקות חלפו והפעם היה זה אלון תורג'מן שמצא את הרשת עם נגיחה מתוך הרחבה. בדקה ה-87 הקפטן מיגל ויטור נעץ את הרביעי כשהגיע ראשון לכדור בתוך הרחבה ומשני מטרים הפציץ לרשת. 1:4 להפועל ב"ש בסיום.

באצטדיון בנתניה הפועל חדרה אירחה את הפועל פ"ת. למרות מצבים טובים לשתי הקבוצות במחצית הראשונה, אף אחת מהן לא מצאה את הרשת ולאחר 45 דקות שתי הקבוצות ירדו למחצית בתיקו ללא שערים אך עם לא מעט החמצות. בדקה ה-84 הגבהה ממצב נייח של חדרה הגיעה לראשו של תמיר גלזר שנגח מקרוב לרשת של עומר כץ את שער היתרון של המארחים. התוצאה נשמרה עד שריקת הסיום – 0:1 להפועל חדרה.

באצטדיון באשדוד אירחה מ.ס. אשדוד את האחרונה בטבלה הפועל ירושלים. האשדודים המשיכו גם הפעם עם היכולת הטובה ולמרות מחצית ללא שערים מצד שתי הקבוצות, אשדוד מצאה את הרשת ראשונה, כאשר בדקה ה-54 ג'ורדן בוטאקה העביר כדור רוחב מאגף שמאל, נדב זמיר הצליח להדוף אבל ראשון לכדור הגיע רביד אברג'יל שנגח מקרוב פנימה. בדקה ה-76 הפועל ירושלים קיבלה הזדמנות להשוות את התוצאה כאשר זכתה בכדור פנדל, אך אריאל הרוש הגיב טוב לבעיטה חלשה של יילה דון והשאיר את היתרון אצל אשדוד. בדקה ה-81 המארחים הכפילו את התוצאה עם שער נהדר כאשר אבנעזר ממאטה קיבל כדור כ-20 מטרים מהשער, עבר את המגן שלו וגלגל לרשת הרחוקה של זמיר. 0:2 בסיום.

במשחק האחרון של הערב אירחה בית"ר ירושלים את בני סכנין באצטדיון טדי. כבר לאחר שתי דקות בית"ר הגיעה למצב הראשון במשחק כשירדן שועה ניסה את מזלו עם בעיטה מתוחכמת מחוץ לרחבה, אך הכדור שלו חלף ליד הקורה והחוצה. סכנין העלתה הילוך ואחרי לחץ על שערו של רוי ששון זכתה בבעיטת פנדל, זאת לאחר נגיעת יד של אופיר קריאף בתוך הרחבה. אל הבעיטה ניגש זאהי אחמד הצעיר ששלח את הכדור לרשת. 0:1 לסכנין.

במחצית השנייה בית"ר הגיעה מספר פעמים קרוב לשוויון אך פרד פריידי ומיירון ג'ורג' מצאו את מחמוד אבו ניל מוכן בין הקורות. בדקה ה-90 בית"ר מצאה את הרשת אחרי התקפה מסודרת שהתחילה מרגליו של אוראל דגני לראשו של ג'ורג', משם לתוך הרחבה לאמיר ברקוביץ' שמול אבו ניל לא התבלבל ושלח את הכדור לקורה ופנימה. 1:1 בסיום.

המחזור התשיעי יושלם הערב עם שני משחקים נוספים: מכבי ת"א תארח בבלומפילד את מכבי נתניה בשעה 20:00, ובשעה 20:30 ייצא לדרכו בסמי עופר הדרבי החיפאי כאשר הפועל חיפה תארח את מכבי חיפה.

הוסיפו תגובה