הפועל ק"ש הביסה 1:5 את מכבי יפו, עירוני טבריה ניצחה 0:2 את הפועל נוף הגליל

קבוצתו של שי ברדה הביסה את הקבוצה מהמרכז, הטבריינים ניצחו את נוף הגליל ושמרו על פער יציב מהפסגה

עירוני טבריה ניצחה את הפועל נוף הגליל ושמרה על מרחק קטן מהצמרת (צילום: מחלקת מדיה עירוני טבריה)

המחזור השביעי של הליגה הלאומית התחיל אתמול (חמישי), כאשר חמישה משחקים שוחקו בשעה 19:30.

מכבי הרצליה – הפועל ראשל"צ: האורחים רצו להשיג ניצחון ראשון מאז מחזור הפתיחה, אך ההרצליינים לא היו מוכנים להיכנע לאחר שני הפסדים רצופים ולבסוף שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0.

מ.ס. כפר קאסם – בני שפרעם: העולה החדשה פתחה את המשחק בצורה טובה ובדקה ה-25 זה גם בא לידי ביטוי כשעידן שמש מצא את השער והעלה את האורחים ליתרון. כפר קאסם לא נרתעה והחלה לתקוף יותר לאחר שנקלעה לפיגור, ובדקה ה-62 היה זה אבו אלשיך שהשווה את התוצאה, כאשר ארבע דקות לאחר מכן פאדי זידאן גם כבש והשלים את המהפך. בדקה ה-87 זידאן כבש את השלישי של המארחת שקבע 1:3 אדום בסיום.

הפועל ק"ש – מכבי יפו: מהפתיחה היה ברור שק"ש הגיע חמה יותר למשחק, וכבר בדקה ה-3 אלפרדו סטפן זיהה את שוער יפו מחות לשער ומ-30 מטר הקשית מעליו בצורה מושלמת כדור אשר נחת היישר ברשת. היפואים עוד ניסו לחזור למשחק אך בדקה ה-37 דוד דגו קיבל את הכדור לאחר לחץ ברחבה ובעט בחוזקה היישר אל הפינה התחתונה של השער, ובכך הכפיל את היתרון. בתחילת המחצית השנייה היה זה שוב דגו, הפעם בעיטה חופשית שלו בדקה ה-52 פגעה במשקוף ועפה על גבו של שחקן היריבה גיל יצחק, שבעל כורחו כבש שער עצמי. חמש דקות לאחר מכן גיל יצחק כיפר על העצמי וכבש שער לזכות האורחים, אך שער נוסף של סטפן בדקה ה-73 ושער של יאיר מרדכי בקה ה-79 חתמו את הניצחון המרשים של הצפוניים וקבעו את תוצאת הסיום, 1:5 להפועל ק"ש.

עירוני טבריה – הפועל נוף הגליל: הטבריינים רצו לכפר על התיקו בשבוע שעבר מול הפועל עפולה, וכבר מהפתיחה לחצו על השער של נוף הגליל, אך רק בדקה ה-67 הם הצליחו לפרוץ את ההגנה בעזרת שער של אחמד עאבד. בדקה ה-84 היה זה איתן וולבלום שחזר מהרחקה והכפיל את התוצאה. 0:2 בסיום לעירוני טבריה.

הפועל א.א. פאחם – הפועל עפולה: שתי הקבוצות תקפו אחת את השנייה מהפתיחה והגיעו ללא מעט מצבים מסוכנים מול השער. בדקה ה-37 אביתר ברק מצא בעומק את זיו בן שימול, והוא הקפיץ באלגנטיות מעל השוער היישר אל הרשת, 1:0 לעפולאים. א.א. פאחם המשיכה לתקוף ובדקה ה-57 בעטה של שחקן המארחת פגעה בקורה וניטזה על גופו של טל כחילה וממנו לרשת, והבלם כבש שער עצמי. 1:1 בסיום.

שאר המשחקים ישוחקו ביום שני.

הוסיפו תגובה