בפעם ה-15 בתולדותיה: מכבי חיפה הניפה את צלחת האליפות

הירוקים הביסו בביתם את הפועל ירושלים 0:5 במשחק הסיום של עונת 22/23 ומיד לאחר מכן התקיים טקס ההנפה הרשמי. הפועל ב"ש ניצחה 0:2 את מכבי נתניה, מכבי ת"א גברה 1:2 על מ.ס. אשדוד

ליגת ONE ZERO הגיע לסיומה. לאחר עונה נהדרת עם משחקים מרתקים ומרוץ אליפות, הסתיימה העונה עם שלושה משחקים בפלייאוף העליון, כאשר בסופם האלופה מכבי חיפה הניפה את הצלחת לעיני 30,000 אוהדים באצטדיון סמי עופר.

והיה לנו גם כדורגל. הירוקים אירחו בביתם את הפועל ירושלים מהמקום הרביעי, וכבר מהפתיחה החל המכבש על שערו של אדליי. בדקה ה-16 הרשת כבר זזה מהצד הנכון כאשר דין דוד עבר את שוער הפועל ירושלים וגלגל מקרוב פנימה. בדקה ה-37 פיירו הכפיל אחרי בישול של אצילי, ולקראת הירידה למחצית עבדולאיי סק נעץ את השלישי. המחצית השנייה התנהלה בדיוק כמו הראשונה, והירוקים הבקיעו עוד שני שערים, הפעם היו אלה צ'רון שרי (65') ודיא סבע (78') שקבעו את תוצאת המשחק – 0:5 מוחץ למכבי חיפה.

במקביל התקיימו שני משחקים נוספים. מ.ס. אשדוד אירחה את מכבי ת"א וכבר בדקה ה-13 הצהובים כחולים עלו ליתרון מרגליו של איילון אלמוג. תשע דקות חלפו ויעקב בריהון השווה עם שער יפה בפס מדויק מתוך הרחבה, אך לקראת הסיום בדקה ה-85 דור פרץ נגח מקרוב וקבע 1:2 באשדוד.

בטוטו טרנר השנייה בטבלה הפועל ב"ש אירחה את מכבי נתניה. 30 דקות חלפו ואיתי שכטר בישל באומנות לשגיב יחזקאל, שהקפיץ בצורה נהדרת היישר לרשת של האורחים. בדקות הסיום ב"ש הכפילה את התוצאה עם בעיטת פננקה של רמזי ספורי מהנקודה הלבנה. 0:2 בסיום.

הוסיפו תגובה