המחזור ה-36 בליגה הלאומית: הפועל נוף הגליל תפגוש את הפועל ר"ג, הפועל פ"ת תארח את בני יהודה ת"א

חמישה משחקים בשישי ושלושה משחקים בשני. הקבוצה של מוטי איווניר תנסה להבטיח הישארות בליגה, הקבוצה של עופר טסלפפה תנסה להבטיח את העלייה לליגה הבכירה

המחזור ה-36 בליגה הלאומית ייצא לדרך מחר (שישי) עם חמישה משחקים, בשני ישוחקו שלושת המשחקים שיינעלו את המחזור.
הפועל ראשל"צ תארח את הפועל ניר רמה"ש. הכתומים מראשל"צ יגיעו אל המשחק כשהם במקום ה-12 בטבלה, לאחר שבמחזור הקודם הפסידו להפועל ר"ג בתוצאה 3:1. מנגד, הקבוצה של ירון הוכנבוים תגיע אל המשחק אחרי ניצחון 0:4 על מכבי אחי נצרת במחזור הקודם, וכשהיא ממוקמת במקום העשירי בטבלת הליגה.

הפועל עפולה תארח את מ.ס. כפר קאסם. החבורה של שחר ויזנגר תגיע אל המשחק כשהיא נמצאת במקום התשיעי בטבלה, אחרי שבמחזור הקודם גברה על א.ס. אשדוד בתוצאה 0:2. מנגד, הקבוצה של תומר קשטן תגיע אל המשחק כשהיא במקום ה-14 בטבלת הליגה, אחרי שבמחזור קודם הפסידה להפועל נוף הגליל בתוצאה 2:0.

הפועל ר"ג תארח את הפועל נוף הגליל.
הקבוצה של אורי גוטמן תגיע אל המשחק כשהיא במקום ה-11 בטבלת הליגה, אחרי שבמחזור הקודם גברה על הפועל ראשל"צ, בתוצאה 1:3. מנגד, הקבוצה של מוטי איווניר תגיע אל המשחק כשהיא במקום ה-13 בטבלת הליגה, ולאחר ניצחון 0:2 על מ.ס. כפר קאסם במחזור הקודם.

מכבי אחי נצרת תארח את א.ס. אשדוד. הקבוצה של אלדד שביט תגיע אל המשחק כשהיא מתחת לקו האדום שני מחזורים לסיום העונה, אחרי שבמחזור הקודם הפסידה להפועל ניר רמה"ש בתוצאה 4:0. מנגד, הקבוצה של דוד רביבו תגיע אל המשחק כשהיא נועלת את טבלת הליגה הלאומית, ולאחר הפסד 2:0 מול הפועל עפולה במחזור הקודם.

מכבי פ"ת תארח את מכבי יפו קביליו. הקבוצה של בני לם תגיע אל המשחק מהמקום הראשון ולאחר שהבטיחה מעשית את העלייה לליגה הבכירה, אחרי שבמחזור הקודם חגגה עם שביעייה לרשת של בני יהודה ת"א. מנגד, הקבוצה של איציק ברוך תגיע אל המשחק כשהיא במקום השישי בטבלת הליגה, ולאחר שגברה על הפועל כפ"ס במחזור הקודם, 1:2.

בשני

הפועל פ"ת תארח את בני יהודה ת"א. הקבוצה של עופר טסלפפה תגיע אל המשחק כשהיא במקום השני בטבלת הליגה, ולאחר שהפסידה במחזור הקודם להפועל א.א. פאחם בתוצאה, 1:0. מנגד הקבוצה של אלישע לוי תגיע אל ההתמודדות כשהיא במקום השביעי בטבלת הליגה, לאחר שבמחזור הקודם ספגה הפסד 7:0 ממכבי פ"ת.

עירוני טבריה תארח את הפועל א.א. פאחם. הקבוצה של אלירן חודדה תגיע אל המשחק כשהיא במקום השלישי בטבלת הליגה, ולאחר הפסד 4:0 להפועל עכו במחזור הקודם. מנגד, הקבוצה של אדהם הדיה תגיע אל המשחק כשהיא במקום הרביעי בטבלת הליגה, ולאחר שגברה על הפועל פ"ת 1:0 במחזור הקודם.

הפועל עכו תארח את הפועל כפ"ס. הקבוצה של אלון זיו תגיע אל המשחק כשהיא במקום החמישי בטבלת הליגה, לאחר שבמחזור הקודםגברה על עירוני טבריה, בתוצאה 0:4. מנגד, הקבוצה של עומר פרץ תגיע אל המשחק כשהיא במקום השמיני בטבלה, לאחר שבמחזור הקודם ספגה הפסד 2:1 מול מכבי יפו קביליו.

לפניכם משחקי המחזור ה-36 בליגה הלאומית

תמונה ראשית: מאור בכר, הפועל נוף הגליל

הוסיפו תגובה