מכבי יפו קביליו גברה על הפועל כפ"ס, הפועל נוף הגליל גברה על מ.ס. כפר קאסם

הפועל ניר רמה''ש עם ניצחון גדול על מכבי אחי נצרת, הפועל ראשל''צ עם הפסד ביתי מול הפועל ר''ג. בשני מכבי פ''ת מתארחת אצל בני יהודה והפועל פ''ת אצל הפועל א.א. פאחם

המחזור ה-35 בליגה הלאומית ייצא לדרך אתמול (שישי) עם חמישה משחקים, בשני ישוחקו שלושת המשחקים שיינעלו את המחזור.
מ.ס. כפר קאסם אירחה את הפועל נוף הגליל. בדקה ה-84 שי מוסינקו העלה את המארחת ליתרון, בדקה ה-91 לנרי קהינדה הכפיל את היתרון וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 לקבוצה של תומר קשטן.
מכבי יפו קביליו אירחה את הפועל כפ"ס. דובב גבאי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-16. בדקה ה-22 אליאן רוחנא השווה את התוצאה. בדקה ה-74 הגיע שער הניצחון של יפו כשיונתן פורטוגז כבש וסידר ניצחון לקבוצה של איציק ברוך.
הפועל ראשל"צ אירחה את הפועל ר"ג. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-31 כשראשון לציון עלתה ליתרון משער של אורי זוהר. בדקה ה-33 עומר אבוהב השווה את התוצאה. עם פתיחת המחצית השנייה ניר חסון כבש את השני של ר"ג והשלים מהפך. בדקה ה-64 שגיר דרור כבש את השלישי לרשת של ראשל"צ וקבע את תוצאת המשחק. 1:3 לקבוצה של אורי גוטמן.
הפועל ניר רמה"ש אירחה את מכבי אחי נצרת. אור אוסטוינד כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-49, בדקה ה-69 חמזה מוואסי קבע 0:2. בדקה ה-85 בן רייכרט קבע 0:3 ובדקה ה-90 פטר אונקיאצ'י כבש את השער שחתם את תוצאת המשחק. 0:4 לקבוצה של ירון הוכנבוים בסיום.
א.ס. אשדוד אירחה את הפועל עפולה. בדקה ה-13 אביחי וודג'ה העלה את האורחת ליתרון, בדקה ה-32 היאב אבו-אלשיך כבש וקבע 0:2, יתרון עליו שמרה עפולה עד שריקת הסיום.

לפניכם תוצאות משחקי המחזור ה-35 בליגה הלאומית

תמונה ראשית באדיבות מחלקת הסושיאל של מכבי יפו קביליו

הוסיפו תגובה