הפועל עכו השיגה מהפך מול מכבי יפו קביליו, מכבי אחי נצרת נכנעה להפועל ניר רמה"ש

מהפך גדול לקבוצה של אלון זיו מול מכבי יפו קביליו, צמד לחוליו סזאר בניצחון טבריה על ר''ג, צמד לאוהד חזוט בניצחון כפ''ס על כפר קאסם

המחזור השישי של הליגה הלאומית המשיך הערב(חמישי) עם חמישה משחקים.
המשחק הראשון שיצא לדרך הפגיש בין הפועל כפ"ס שאירחה את מ.ס. כפר קאסם. הירוקים מכפ"ס הגיעו אל המשחק כשהם ממוקמים במקום השני בטבלה לאחר פתיחת עונה טובה. מנגד, האדומים מכפר קאסם הגיעו אל המשחק כשהם ממוקמים במקום הארבע עשר בטבלה. המארחים פתחו את המשחק בסערה והשיגו את שער היתרון שלהם כבר בדקה ה-3 מכיבוש של סתיו טוריאל. הירוקים המשיכו ללחוץ והשיגו את השני שלהם בדקה ה-33 לאחר שער של אוהד חזוט. 0:2 לכפ"ס במחצית.
בדקה ה-51 בעיטה נהדרת של שי מזור מחוץ לרחבה הלכה ישירות לרשת של הירוקים-לבנים וזה 1:2 לכפ"ס. בדקה ה-84 אוהד חזוט כבש את השני שלו והשלישי של כפ"ס במשחק. כדקה מאוחר יותר, מהראן ראדי היה הראשון להגיע להרחקת כדור לאחר קרן, ולבעוט מהאוויר כדור עוצמתי לרשת. 2:3 לכפ"ס בסיום.

הפועל עכו אירחה בביתה את מכבי יפו קביליו. הכחולים מעכו היו במקום האחד עשר בטבלה בערב ההגעה למשחק. מנגד היפואים הגיעו אל המשחק כשהם ממוקמים במקום השישי בטבלה. האורחים מיפו עלו ליתרון בדקה ה-21 מרגליו של גו'סי לופטה שממשיך פתיחת עונה טובה. תשע דקות מאוחר יותר, בדקה ה-30 רונן פרץ קבע את השני לזכות הלבנים-כחולים.
בדקה ה-45 שער של זאהי אחמד צימק את התוצאה ל-1:2 ליפואים. בדקה ה-68 מדויק של רווה אסייג קבע 2:2. בדקה ה-73 ג'ורדן פושה כבש את השלישי של העכואים במשחק וקבע מהפך גדול. בדקה ה-97 אמיר ריאן כבש את הרביעי של עכו. 2:4 לקבוצה של אלון זיו בסיום.

עירוני טבריה אירחה את הפועל ר"ג. הכחולים מטבריה הגיעו אל המשחק כשהם ממוקמים במחזור השניים עשר בטבלה. מנגד, האורחים מר"ג הגיעו כשהם ממוקמים במקום הלפני אחרון בטבלה. שתי הקבוצות הגיעו למספר מצבי הבקעה אך היה זה חוליו סזאר שקבע יתרון לטבריינים בדקה ה-28. במחצית השנייה, אותו חוליו סזאר כבש את השני שלו במשחק לאחר שניצל טעות של מתן עמבר. 0:2 לטבריה בסיום.

הפועל נוף הגליל אירחה את הפועל ראשל"צ. האדומים מנוף הגליל הגיעו אל המשחק כשהם ממוקמים במקום השלוש עשר בטבלה. מנגד האורחים מראשל"צ הגיעו אל המשחק כשהם ממוקמים במקום החמישי בטבלה. בדקה ה-37 איתן וולבלום העלה את קבוצת הבית ליתרון. 0:1 לנוף הגליל במחצית הראשונה. בדקה ה-67 שער השוויון של הכתומים הגיעו לאחר כיבוש של מוחמד במבה. רק שתי דקות מאוחר יותר, בדקה ה-69 הגיעה התגובה של נוף הגליל שתפסה שוב את ההובלה במשחק לאחר שער של ג'ורדי סוויבל. 1:2 לנוף הגליל בסיום.

מכבי אחי ניצרת אירחה את הפועל ניר רמה"ש. הירוקים מאחי נצרת הגיעו אל המשחק כשהם ממוקמים במקום התשיעי בטבלה. מנגד, האורחים מרמת השרון הגיעו אל המשחק כשהם ממוקמים במקום השביעי בטבלה. הכחולים פתחו את המשחק טוב יותר וכבר בדקה ה-6 שער פשוט נפלא של טשאגר דגו קבע 0:1. בדקה ה-90, דור חגאני חטף כדור להגנת אחי נצרת והמשיך עד הרחבה שם בעט בעצמה לרשת וקבע 0:2 וניצחון לאורחים מרמת השרון.

לפניכם תוצאות המחזור השישי של הליגה הלאומית:

הוסיפו תגובה