הפועל ירושלים ניצחה את מכבי חיפה, הפועל ב"ש ניצחה את בני סכנין

צמד ובישול של אופק ביטון קבעו הפסד ליגה ראשון העונה לקבוצה של ברק בכר, שער של רותם חטואל בניצחון ב''ש על סכנין, ושערים של מוחמד שכר וניב גוטליב בתיקו של הפועל חדרה והפועל ק''ש

המחזור החמישי של ליגת ONE ZERO ננעל הערב (ראשון), עם שלושה משחקים.
המשחק הראשון שיצא לדרך הפגיש באצטדיון נתניה בין הפועל חדרה של אסף נמני לבין הפועל קריית שמונה של מנחם קורצקי. האדומים מחדרה הגיעו אל המשחק כשהם ממוקמים במקום התשיעי בטבלה. מנגד הכחולים מק"ש הגיעו כאשר הם ממוקמים במקום השמיני בטבלה. הקבוצה של אסף נמני פתחה את המשחק טוב יותר ושלטה לאורך רוב המחצית הראשונה אך לא השכילה לנצל את השליטה שלי לכדי כיבוש שערים. במחצית השנייה המגמה הייתה דומה, הפועל חדרה לחצה והחזיקה בכדור לאורך רוב המשחק, בדקה ה-54 הכדור הגיע באקראיות למוחמד שכר שפרץ מהר לרחבה וכבש לרשת רובי לבקוביץ'. בדקה ה-69 סמי בורארד השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים לאחר שספג כרטיס אדום. חדרה לא אמרה נואש והמשיכה לתקוף, בדקה ה-72 היא זכתה בתגמול לאחר שפריצה טובה של סער פדידה ברחבה השאירה את הקשר בעמדת מסירה טובה, פדידה הוציא כדור רוחב שברטקוס השמיט וניב גוטליב היה הראשון להגיע לכדור ולקבוע את תוצאת המשחק. 1:1 בסיום.

המשחק השני שיצא לדרך התרחש באצטדיון טוטו טרנר כאשר הפועל ב"ש אירחה את בני סכנין. הקבוצה של אליניב ברדה הגיעה אל המשחק לאחר הפסד בית בתוצאה 2:1 לויאריאל הספרדית במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בקונפרנס ליג. הקבוצה של חיים סילבס הגיעה אל המשחק כשהיא ממוקמת במקום הרביעי בטבלה. המשחק נפתח בלחץ של שתי הקבוצות ובמשחק אינטנסיבי במיוחד, שתי הקבוצות הגיעו למספר מצבי הבקעה במחצית הראשונה אך לא הצליחו לנצל אותם. במחצית השנייה הקבוצה של ברדה השתלטה על כר הדשא. בדקה ה-77 בעיטה של מריאנו בריירו נהדפה אצל גד עמוס, רותם חטואל היה הראשון להגיע לכדור ולקבוע את תוצאת המשחק. 0:1 חשוב לאדומים מב"ש.

המשחק שנעל את המחזור החמישי התרחש באצטדיון טדי כאשר הפועל ירושלים אירחה את מכבי חיפה. הקבוצה של זיו אריה הגיעה אל המשחק כשהיא ממוקמת במקום השלישי בטבלה לאחר ניצחון בדרבי במחזור הרביעי. מנגד, האלופה הגיעה אל המשחק כאשר היא במקום הראשון בטבלה ועדיין מושלמת לאחר ארבעה משחקים. האדומים-שחורים מירושלים פתחו את המשחק טוב יותר וכבר בדקה ה-6 הגיעה למצב הראשון שלה לאחר בעיטה של גיא בדש. כשתי דקות מאוחר יותר ראינו מבצע אישי נהדר של ג'ורדן בוטקה שעבר שלושה שחקנים ירוקים ונעצר רק אצל ג'וש כהן.
בדקה ה-22 גוני נאור מצא באגף את ימין את גיא בדש, הקשר עבר את המגן שלו והרים כדור נפלא שפגש את הראש של אופק ביטון ומשם לרשת של הירוקים. בדקה ה-35 כדור קרן של בוטקה מצא את אופק ביטון שבעט מהאוויר כדור מדויק לרשת ג'וש כהן.
הפועל י-ם שיחקה כדורגל חיובי גם במחצית השנייה, בדקה ה-53 כדור נפלא של אופק ביטון מצא את וויליאם טוגי שהתקדם עד לרחבה של ג'וש כהן והקפיץ באלגנטיות את השלישי לרשת של הירוקים. 0:3 מהדהד בטדי. בדקה ה-90+5 שער של דין דוד נעצר לאחר ששופטי המסך זיהו נבדל במהלך. 0:3 בסיום וניצחון ענק לקבוצה של זיו אריה מול אלופת המדינה.

הוסיפו תגובה