מכבי ת"א ניצחה את בית"ר, הפועל חיפה ומכבי נתניה סיימו בתיקו

נס ציונה רשמה ניצחון ליגה ראשון העונה לאחר משחק עם שלושה מהפכים מול הפועל ת''א, תוצאת תיקו בין בני ריינה למ.ס. אשדוד. בראשון: הפועל ב''ש תארח את בני סכנין, הפועל י-ם תארח את מכבי חיפה

המחזור החמישי של ליגת ONE ZERO יצא לדרך הערב (שבת), עם ארבעה משחקים.
המשחק הראשון שיצא לדרך התרחש באצטדיון המושבה, כאשר העולה החדשה סקציה נס ציונה אירחה את הפועל תל אביב.
הקבוצה של ניר ברקוביץ' הגיעה אל המשחק כאשר היא ממוקמת במקום האחרון בטבלה ועדיין ללא ניצחון העונה. מנגד, הקבוצה של קובי רפואה הגיעה אל המשחק כשהיא ממוקמת במקום האחד עשר בטבלה. האדומים מתל אביב פתחו את המשחק טוב יותר ועלו ליתרון בדקה ה-20 משער של פאבלו גונזלס שנגח מקרוב לאחר הגבהה של יהב גורפינקל. בדקה ה-32 הגיע התגובה של נס ציונה כאשר כדור רוחב של אלמוג בוזגלו פגע בגוטליב ונכנס לרשת של מרינוביץ'. 1:1. בדקה ה-34 נס ציונה רשמה את המהפך הראשון לערב, כאשר מסירה נהדרת של אור רויזמן מצאה את אלמוג בוזגלו שלא התבלבל מטווח הקרוב וכבש את השני של הכתומים. הקבוצה של קובי רפואה הגיבה מהר, בדקה ה-36 פאבלו גונזלס כבש את השני שלו במשחק לאחר בישול של הישאם לאיוס. על סף הירידה למחצית, בדקה ה-45+1 עומר סניור כבש את השלישי של האדומים והשלים מהפך שני במשחק. גם המחצית השנייה הייתה עמוסה באירועים, בדקה ה-59 אלמוג בוזגלו כבש את השני שלו במשחק לאחר בישול של אורי מגבו, וקבע 3:3. בדקה ה-78 בישול של אלמוג בוזגלו מצא את לבאן קוטליה שלא התבלבל מול השער החשוף וכבש את הרביעי לרשת של מרינוביץ', 3:4 בסיום לנס ציונה שרושמת ניצחון ליגה ראשון העונה לאחר משחק משוגע עם שלושה מהפכים.

המשחק השני יצא לדרך באצטדיון גרין כאשר מכבי בני ריינה של שרון מימר, אירחה את מ.ס. אשדוד של רן בן שמעון.
העולה הטרייה הגיעה אל המשחק כשהיא ממוקמת במקום הלפני אחרון בטבלה לאחר שהצליחה לצבור 2 נקודות מתוך 12 אפשריות. מנגד, האדומים-כתומים מאשדוד הגיעו אל המשחק כאשר הם ממוקמים במקום החמישי בטבלה.
מכבי בני ריינה פתחה את המשחק טוב יותר אך המצב הראשון במשחק הגיעו דווקא מרגליו חמודי כנעאן שבעט לעמוד לאחר מבצע אישי נהדר בדקה ה-27'. בדקה ה-50 בעיטת פנדל של שלומי אזולאי נהדפה אצל יואב ג'ראפי. בדקה ה-55 פנדל ראינו פנדל בצד השני, הפעם ננאד סבטקוביץ' לא התבלבל וכבש את הראשון של אשדוד לערב. בדקה ה-72 כדור קרן של רוסלן ברסקי פגש את שלומי אזולאי שדחק מטווח קרוב לרשת של האדומים-כתומים. 1:1 בסיום, בני ריינה עדיין ללא ניצחון העונה.

המשחק הבא שיצא לדרך התרחש באצטדיון סמי עופר כאשר הפועל חיפה אירחה את מכבי נתניה
הקבוצה של ניר קלינגר הגיעה למשחק כאשר היא ממוקמת במקום השביעי בטבלה. מנגד, הקבוצה של בני לם הגיעה אל המשחק כשהיא ממוקמת במקום העשירי בטבלה.
שתי הקבוצות לחצו והגיעו למספר מצבי הבקעה אך לא השכילו לנצל זאת לכדי כיבוש שערים. 0:0 בסיום, שתי הקבוצות עם משחק ליגה רביעי רצוף ללא ניצחון.


בשעה 20:30 יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור החמישי כשמכבי תל אביב אירחה באצטדיון בלומפילד את בית"ר ירושלים. הקבוצה של איביץ' הגיעה אל המשחק כשהיא ממוקמת במקום השני בטבלה. מנגד, הקבוצה של יוסי אבוקסיס הגיעה אל המשחק כשהיא ממוקמת במקום השניים עשר בטבלה.
הצהובים פתחו את המשחק טוב ושלטו לאורך רוב חלקיו. בדקה ה-37 התקפה נהדרת של הצהובים התחילה עם אוסקר גלוך, שמסר לאופיר דוידזאדה, המגן הותיק של הצהובים מסר כדור רוחב מדויק אליו התחבר נפלא גבי קניקובסקי ובעט בנגיעה כדור עוצמתי לרשת של הצהובים-שחורים. כחמש דקות מאוחר יותר, בדקה ה-43 אופיר דוידזאדה מצא את אוסקר גלוך על סף הרחבה, הקשר הצעיר של הצהובים התקדם ובעט בחדות את השני לרשת של איתמר ישראלי.
בדקה ה-83, ערן זהבי פנדל מדויק של ערן זהבי קבע את השלישי לקבוצה של איביץ'.
בדקה ה-87 התקפה טובה של התל אביביים באגף שמאל הסתיימה בבישול של אוסקר גלוך לאייל גולסה שקבע את תוצאת המשחק: 0:4 למכבי תל אביב.

הוסיפו תגובה