מ.ס. אשדוד ניצחה את הפועל ב"ש בטרנר

אבנעזר ממאטה ניצל טעות בהגנת האדומים וכבש ראשון, ספורי השווה על סף המחצית הראשונה ויעקב בריהון סידר לרן בן שמעון ניצחון חוץ מפתיע

משחק ההשלמה של המחזור הראשון נערך הערב (רביעי), באצטדיון טוטו טרנר כשהפועל באר שבע אירחה את מועדון ספורט אשדוד. הקבוצה של רן בן שמעון הגיעה אל המשחק לאחר שניצחה במחזור הקודם ופתחה את העונה ברגל ימין. הקבוצה של אליניב ברדה הגיעה בכושר נהדר לאחר העלייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, וניצחון מהדהד בתוצאה 0:5 על בית"ר ירושלים לפני שלושה ימים במחזור השני של ליגת ONE ZERO.

האשדודים פתחו את המשחק טוב יותר ולחצו לאורך כל המגרש, בדקה ה-17 אבנעזר ממאטה ניצל טעות בהגנת הגמלים, חלף על פניו של עומרי גלזר, וגלגל את הכדור לשער החשוף.
האדומים מהנגב ניסו להגיב במהירות, ומסירה חכמה של רמזי ספורי מצאה את שגיב יחזקאל שהתקדם עד לרחבת החמש של ג'ראפי ובעט חלש לידיו של השוער. בדקה ה-26, חילוף מוקדם בקישור של ב"ש כאשר מריאנו בריירו החליף את עיליי מדמון.
לאחר החילוף הקבוצה של אליניב ברדה השיגה שליטה במשחק, ובדקה ה-43 כדור נפלא של דור מיכה מצא ברחבה את רמזי ספורי שבעט מקרוב לרשת יואב ג'ראפי. בדקה ה-45+4 גלישה פראית של אנדרה מרטינש על לוקאס סלינאס זיכתה את הקשר הפורטוגלי של ב"ש בכרטיס אדום. 1:1 במחצית.

המחצית השנייה נפתחה במאמץ של ב"ש לכבוש כאשר היא משחקת בעשרה שחקנים. ההתקפה המהירה של אשדוד ידעה לנצל זאת במספר התקפות מעבר מהירות שנבלמו אצל גלזר.
בדקה ה-71 בעיטה עוצמתית של שאפי סולימנוב חלפה בסמוך למשקוף של ג'ראפי. בדקה ה-85 הגיע ה-המהלך של המשחק, זוהר זסנו העביר כדור רוחב מדויק ליעקב בריהון, שמטווח קצר חלף על פניו של אבו עביד ושלח לשער של גלזר בעיטה מדויקת ואיכותית. 1:2 מפתיע בסיום לחבורה של רן בן שמעון שמשיגה 6 נקודות בתום שני מחזורי ליגה.

הוסיפו תגובה