גביע הטוטו

גביע הטוטו לאומית: הפועל פ"ת ניצחה את בני יהודה, הפועל כפ"ס הפסידה לעפולה

המלאבסים ניצחו 0:2 את בני יהודה, טבריה ניצחה 0:2 את הפועל ר''ג אסי. שער של מיה בדקה ה-94 קבע תיקו בין מכבי יפו לא.ס. אשדוד

המחזור השני בגביע הטוטו יצא לדרך היום עם שבעה משחקים ששוחקו בו זמנית.
במסגרת בית א' נפגשו הערב באצטדיון גרין הפועל נוף הגליל ומכבי אחי נצרת, הירוקים מהצפון הצליחו לתקן לאחר ההפסד במחזור הקודם, וניצחו 0:2.
המשחק השני בבית א' הפגיש בין הפועל אום אל פאחם להפועל עכו באצטדיון עכו. שתי הקבוצות ידעו שניצחון יקנה להן את ראשות הבית. שער בודד הקנה לאום אל פאחם ניצחון 0:1.

בבית ב' נפגשו באצטדיון עפולה עירוני טבריה והפועל ר"ג אסי, שתי הקבוצות שניצחו במחזור הפתיחה של גביע הטוטו ניסו לנצח גם הערב. שער של מתנאל טדסה בדקה ה-70, ועוד שער של תימור אביטן בפנדל בדקה ה-82 סידרו ניצחון שני ברציפות לעולה החדשה.
באצטדיון לויטה שוחק הערב המשחק השני של בית ב'. הפועל כפ"ס והפועל עפולה קיוו להשיג נקודות ראשונות במפעל לאחר ששתיהן הפסידו במחזור הקודם. שערים של אפיק כהן בדקה ה-9, ושחר הירש בדקה ה-93 קבעו את תוצאת המשחק וסידרו ניצחון ראשון לקבוצה של שחר ויזינגר. 0:2 לעפולה בסיום.

במסגרת בית ג' נפגשו הערב הפועל פ"ת ובני יהודה ת"א באצטדיון המושבה. המלאבסים שיחקו הערב את משחק הבכורה שלהם בגביע הטוטו ופתחו ברגל ימין: צמד שערים של עידן שמש ('14, 41'), סידר ניצחון בכורה לחניכיו של עופר טסלפפה.
* המשחק בין מכבי פ"ת להפועל ראשל"צ נדחה.

בבית ד' נפגשו הערב מכבי יפו קביליו וא.ס. אשדוד באצטדיון ברמלה. שתי הקבוצות שהפסידו במחזור הקודם ניסו לייצר נקודות ראשונות העונה ולשפר את מצבן בטבלת הבית. לאחר 65 דקות של כדורגל, אנר אושמנדי הצליח לכבוש והאדומים מאשדוד חשבו כבר שהם ינצחו את המשחק אך בדקה ה-94, שער של אדיר מיה קבע תיקו וחלוקת נקודות.


המשחק השני בבית הפגיש בין מ.ס. כפר קאסם להפועל ניר רמה"ש. לאחר שהצליחו לנצח במחזור הראשון, שתי הקבוצות ידעו שניצחון הערב יקל על חייהן במאבקי הבית, שער דרמטי של עמנואל צינמרן בדקה ה-88 ניצח את המשחק בשביל הכחולים מהשרון.

תמונה ראשית באדיבות מחלקת הסושיאל של הפועל פתח תקווה.


לפניכם טבלאות הבתים:

הוסיפו תגובה