הישראליות באירופה: הפועל ב"ש ומכבי ת"א השיגו ניצחון, מכבי חיפה ונתניה סיימו בתיקו

החבורה של איביץ' השיגה 0:3 מול זירה לקראת הגומלין, האדומים סיימו ב-1:2 נגד דינמו מינסק. האלופה סיימה ב-1:1 דרמטי נגד אולימפיאקוס וחניכיו של בני לם הרשימו עם 1:1 בטורקיה נגד בשקשהיר

הקמפיין האירופי של ארבעת הקבוצות הישראליות בליגת ONE ZERO יצא לדדרכו ביום רביעי עם מוקדמות ליגת האלופות, כאשר האלופה מכבי חיפה אירחה בסמי עופר את אלופת יוון, אולימפיאקוס. היוונים פתחו טוב יותר את המשחק וכבר בדקה השביעית עלו על לוח התוצאות כשניצלו טעות בהגנת חיפה, ופיליפ זינקרנגל כבש מקרוב. הירוקים קיבלו תמיכה של 30 אלף איש ביציעים וניסו לחזור למשחק, אבל לא הצליחו לסכן יותר מדי את השער של היוונים. במחצית השנייה חניכיו של בכר העלו הילוך והתקרבו קצת יותר, ובדקה ה-92 השוויון הגיע – דולב חזיזה נכנס לרחבה ונבלם, את הריבאונד ניסה להרים בחזרה והכדור נחת ברשת, 1:1 בסיום. ברביעי הבא מכבי חיפה תצא לגומלין ביוון במטרה לחזור עם הכרטיס לשלב הבא.

כיממה לאחר מכן, גם נציגות הקונפרנס ליג החלו את דרכן, כאשר הראשונה הייתה מכבי ת"א שהתארחה אצל זירה האזרית. הצהובים-כחולים לא התקשו במיוחד וסיימו עם 0:3 חלק. במחצית הראשונה היה זה גבי קניקובסקי שהעלה את חבורה של איביץ' ליתרון עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה ולרשת. לאחר מכן ג'ורג'ה יובאנוביץ' הכפיל את התוצאה עם נגיחה מתוך הרחבה, ובמחצית השנייה החלוץ השלים צמד ונעל את תוצאת המשחק. הגומלין ייערך בחמישי הבא (28.7) בבלומפילד.

ב-20:00 יצא לדרכו המשחק בין סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה הפועל ב"ש לבין דינמו מינסק. האדומים מהנגב עלו ליתרון מהיר כבר אחי 40 שניות מרגליו של שגיב יחזקאל שמצא את הרשת עם בעיטה מחוץ לרחבה. במחצית השנייה ב"ש מצאה שוב את הרשת, הפעם מראשו של רותם חטואל שנגח מקרוב. הבלארוסים ניסו לחזור למשחק והצליחו לצמק את התוצאה ל-1:2. הגומלין ייערך בחמישי הבא בטוטו טרנר ללא קהל, זאת כחלק מהסנקציות של אופ"א על בלארוס, מדינה שתומכת ברוסיה במלחמתה באוקראינה.

ב-20:45 גם מכבי נתניה חזרה למפעלים האירופיים, זאת לאחר 10 שנים, כאשר פגשה בחוץ את בשקהקשיר איסטנבול החזקה. החבורה של בני לם לא נבהלה מהטורקים ועלתה ליתרון במחצית הראשונה מנגיחה מדויקת של גיל יצחק לפינת השער. היתרון של נתניה החזיק עד הדקה ה-81, כאשר הטורקים מצאו את השוויון עם נגיחה מתוך הרחבה וקבעו את תוצאת המשחק – 1:1. בחמישי הבא הצהובים-שחורים ייארחו את הגומלין באצטדיון בנתניה.

מנהלת הליגות לכדורגל מאחלת לכל הנציגות הישראליות הצלחה רבה, ובטוחה כי יביאו הרבה כבוד לכדורגל הישראלי.

קרדיט תמונה ראשית: מחלקות המדיה של מכבי ת"א, מכבי חיפה, מכבי נתניה והפועל ב"ש

הוסיפו תגובה