תגובת יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, לאירועי ביטול המשחק בין בני סכנין למכבי חיפה

בעקבות אירועי ביטול המשחק בין בני סכנין למכבי חיפה, מנהלת הליגות לכדורגל שלחה מכתב להנהלת מועדון הכדורגל בני סכנין

הנדון: התנהלות מועדון הכדורגל בני סכנין ("המועדון")


כידוע לך היטב המשחק בין מועדון הכדורגל בני סכנין ("המועדון") למועדון הכדורגל מכבי חיפה אשר נקבע ליום 16.5.22 – בוטל עקב היערכות רשלנית, לקויה וחובבנית מצדכם.

לצערנו אין המדובר ב"תקלה" או בחוסר תשומת לב רגעי אלא בדפוס פעולה עקבי, מזלזל ולא מקצועי מתוך ראייה קצרת טווח, רצון להגדיל רווחים (בין היתר על חשבון בטחון האוהדים ורווחתם) ותפיסה לקויה של בעלי התפקידים את מחויבויותיהם ותוך ביזוי כלפי הכדורגל הישראלי, הגופים המנהלים אותו ומעל הכל תוך פגיעה חמורה באוהדי הכדורגל הישראלי.

אנו סבורים כי אין צורך להרחיב היריעה אודות היקף הנזק אשר נגרם למנהלת, לאוהדים, למועדון הכדורגל מכבי חיפה ואוהדיו המסורים ולגורמים רבים נוספים כתוצאה מהתנהלותכם וכמובן לנזק התדמיתי האדיר אותו המועדון גרם (שוב) לכדורגל הישראלי.

ביטול המשחק מהווה אירוע מחפיר ומביש בתולדות הכדורגל והמנהלת, לא פחות מיריקה בפרצופם של מליוני אוהדי כדורגל ואלפי אוהדי מכבי חיפה, אשר יצאו ממקומות העבודה ובאו עם נשיהם וילדיהם, תוך השקעת משאבים זמן וכסף, בכדי לחגוג אליפות עם קבוצתם ובמקום זאת חוו מפח נפש ואכזבה רבה.

מובן כי אין בכוונתנו לעבור על כך לסדר היום.

לאור האמור לעיל, ונוכח הנזקים האדירים אשר נגרמו ויגרמו למנהלת ומי מטעמה, החלטתי בשלב זה על קיזוז סך של 250,000 ₪ מהסכומים המגיעים למועדון מהמנהלת; בנוסף הנחיתי על עצירת כל העברת כספים  למועדון עד לבירור מלוא הנזקים כמו גם להחזר כספי מלא לאוהדים שרכשו כרטיסים במיטב כספם.

אין באמור במכתבי זה או במה שלא נאמר בו בכדי למצות את זכויות המנהלת או לגרוע מהן.

בכבוד רב ובברכה,

ארז כלפון, יו"ר

העתק:

ניקולס לב, מנכ"ל – מנהלת הליגות לכדורגל;

ניר ינקלביץ, משנה למנכ"ל – מנהלת הליגות לכדורגל;

רו"ח (עו"ד) איל ליפשיץ, סמנכ"ל כספים – מנהלת הליגות לכדורגל;

עו"ד מוטי ברונשטיין, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומזכיר החברה – מנהלת הליגות לכדורגל.

הוסיפו תגובה