בני ריינה ונס ציונה עלו ליגה, רעננה ירדה לליגה א'

ריינה גברה על אום אל פאחם ועלתה ליגה, נס ציונה ניצחה את בני יהודה ותיקו של קאסם נגד כפ''ס סידר לנס ציונים כרטיס לליגה הבכירה, רעננה ירדה אל ליגה א'

היום (שישי) יצא לדרך מחזור הסיום של הליגה הלאומית עם כל שמונת המשחקים שיצאו במקביל בשעה 16:00. במוקד, שלוש קבוצות התמודדו על שני כרטיסים לליגת הבורסה לניירות ערך. מכבי בני ריינה התארחה באצטדיון גרין אצל הפועל אום אל פאחם, סקציה נס ציונה אירחה את בני יהודה ת"א ומ.ס. כפר קאסם יצאה למשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא. בדקה ה-30 הכפר סבאים עלו ליתרון, אחרי שסתיו טוריאל השתלט על כדור ברחבה ובעט מזווית קשה פנימה. בדקה ה-35 כפר קאסם חזרה למשחק עם שער שוויון נהדר של מוטי מלכה. במקביל, בני ריינה עלתה ליתרון מול אום אל פאחם, כשחוליו סזאר כבש מקרוב. נס ציונה רצתה גם היא להעלות על לוח התוצאות ובדקה ה-40 היא גם הצליחה, כדור קרן פגע באיתי רוטמן שכבש מקרוב. במחצית העולות היו סקציה נס ציונה ומכבי בני ריינה.

כפר קאסם עלתה למחצית השנייה בידיעה שהיא חייבת שער על מנת לחזור לתמונת העלייה, אך דווקא הירוקים קיבלו מצב מצוין להעלות ליתרון מפנדל שנשרק לזכותם, צליל חתוכה עצר את גיל יצחק והשאיר את כפר קאסם במשחק. בדקה ה-82 נס ציונה הכפילה את יתרונה משער של דודו ביטון בנגיחה. בדקה ה-84 אמיר עגייב הבטיח את העלייה של ריינה, כשכבש את השני של קבוצתו. בדקה ה-86 בני יהודה צימקה את התוצאה משער של אלמוג בוזגלו, 2-1 נס ציונה. בדקה ה-89 קאסם קיבלה את ההזדמנות לה חיכתה, כאשר קיבלה פנדל. מוטי מלכה ניגש לבעוט ונעצר על ידי מתן זלמנוביץ' ובכך העלה את סקציה נס ציונה ומכבי בני ריינה אל הליגה הבכירה.

בפלייאוף התחתון, הפועל רעננה אירחה את הפועל ראשון לציון לקרב ישיר על הירידה. האדומים עלו ליתרון בדקה ה-60 משער של בן אז'ובל. בדקה ה-68 האורחת השוותה משער של מתאוס לימה. בדקה ה-45 שניר שוקר יצא בכרטיס אדום ישיר אחרי עבירה מאחור. בדקה ה-90 שער דרמטי של אוהד אלמגור הצעיר השאיר את הכתומים בליגה וקבע 2-1 בסיום. ראשל"צ סיימה במקום ה-14 המוביל למבחנים ורעננה תשחק בעונה הבאה בליגה א'.

לכל תוצאות המחזור הסיום בליגה הלאומית:

הוסיפו תגובה