לאומית מחזור 20: בני יהודה תארח את בני ריינה, א.א. פאחם נגד רמה"ש

המחזור ה-20 יושלם הערב (שני) עם חמישה משחקים נוספים, כאשר הכתומים של אבוקסיס ינסו לחזור למסלול הניצחונות נגד הצהובים מהצפון. בנוסף, המשחק בין הפועל עפולה להפועל ר"ג שנדחה משישי יתקיים גם הוא

המחזור ה-20 בליגה הלאומית יגיע לסיומו הערב (שני) עם לא פחות מחמישה משחקים מסקרנים במיוחד, כאשר במוקד בני יהודה תארח באצטדיון בלומפילד את השישית בטבלה מכבי בני ריינה. בנוסף, א.ס. אשדוד תארח את בית"ר ת"א בת ים, הפועל אום אל פאחם תשחק באצטדיון בעכו נגד הפועל רמה"ש, מ.ס. כפר קאסם תארח במושבה את אחי נצרת, והמשחק שנדחה משישי – הפועל עפולה תארח את הפועל רמת גן.

בני יהודה, שנחלה הפסד במחזור הקודם לאחר 10 משחקים ללא הפסד, תנסה לנצל את איבוד הנקודות של נס ציונה (0-0 מול הפועל עכו בשישי), כדי לשוב למקום השני, אשר מוביל בסוף העונה כידוע לליגת העל. מולה תתייצב בני ריינה, שתנסה גם היא להפתיע בבלומפילד כדי להישאר בחלק העליון של הטבלה.

במשחקים נוספים, א.א. פאחם שקצת איבדה גובה במחזורים האחרונים עם תיקו והפסד, תרצה לחזור ליכולת מתחילת העונה, כשתארח באצטדיון בעכו את הפועל רמה"ש אשר נמצאת במקום ה-12 בטבלה. מ.ס. כפר קאסם מוליכת הטבלה שנמצאת במומנטום חיובי תארח במושבה את אחי נצרת, למשחק חם ומסקרן. כאמור, המשחק בין הפועל עפולה להפועל ר"ג שנדחה מיום שישי עקב מכת קורונה בהפועל ר"ג, יתקיים הערב גם הוא וינעל את המחזור ה-20 בלאומית.

קרדיט תמונה ראשית: מחלקת המדיה של בני יהודה ת"א

הוסיפו תגובה