ניצחון חוץ דרמטי למכבי ת"א על הפועל ירושלים

שערים קניקובסקי ושחר בתוספת הזמן סידרו לצהובים ניצחון על הפועל ירושלים, הפועל ת''א והפועל נוף הגליל נפרדו בתיקו, כמו גם הפועל חיפה ומכבי פ''ת

היום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-18 בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. המשחק הראשון לערב זה, הפגיש את הפועל תל אביב והפועל נוף הגליל באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-15 האורחים זכו בבעיטת עונשין מ11 מטרים, קווין פרייטר החטיא את הפנדל אך כבש את הריבאונד וקבע 1-0. בתחילת המחצית השנייה נוף הגליל הכפילה את היתרון, כשסתיו נחמני חטף כדור להגנת המארחת, עבר את השוער וגלגל בקלות פנימה. בדקה ה-57 התל אביבים הצליחו לחזור למשחק, כדור טועה ברחבת האורחת הגיע אל דן איינבינדר, שבעט חזק אך נעצר אצל מרינוביץ ושלומי אזולאי החלוץ כבש מקרוב את הכדור החוזר. בדקה ה-88 האורחים נשארו בעשרה שחקנים, אחרי כרטיס אדום ישיר לרועי שוקרני. בהתקפה האחרונה במשחק האדומים השוו את התוצאה, היה זה יואב תומר שניצל ערבוביה ברחבה ובעט לרשת הגבוהה ופנימה. בסיום, נוף הגליל רשמה משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון, מנגד, האורחת עם משחק ליגה חמישי ברציפות ללא הפסד.

בשעה 17:30 יצא לדרך המשחק בין הפועל חיפה למכבי פתח תקווה באצטדיון טדי. בדקה השביעית המארחת עלתה ליתרון, כשהתקפה מתפרצת מהירה הגיעה אל אלן אוז'בולט שעבר את השוער וכבש. בדקה ה-38 הכחולים הצליחו להשוות, ג'יימס אדני קיבל כדור עומק, עבר גם הוא את השוער ובעט מזווית קשה לרשת. האורחים השלימו את המהפך בדקה ה-49, כאשר למק בנדה חטף כדור לדור מלול, חדר לרחבה ובעט באומנות פנימה. האדומים לא נשברו ובדקה ה-69 חנן ממן החזיר אותם למשחק, שסיים מול שער חשוף כדור חוזר שהגיע אליו. בסיום, הקבוצות נפרדו בתיקו, המלאבסים קטעו שישה הפסדי ליגה רצופים, אך הם עדיין ללא ניצחון בעשרת משחקי הליגה האחרונים.

במשחק נוסף, מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ באצטדיון טדי נגד הפועל ירושלים. בדקה ה-38 הצהובים עלו ליתרון, דן ביטון חדר לרחבה וסובב את הכדור לפינה הימינית ופנימה. בדקה ה-77 הירושלמים חזרו למשחק , כדור קרן מצא את ראשו של עידן שמש שנגח לרשת. בדקה ה-84 התלת אביבים נשארו בעשרה שחקנים, כשמתן חוזז יצא בכרטיס צהוב שני. בתוספת הזמן האורחים הצליחו לכבשו על אף החיסרון המספרי, היה זה גבי קניקובסקי שכבש בבעיטה שטוחה ומדויקת מחוץ לרחבה. שתי דקות אחר כך עידו שחר כבש את השלישי של האורחת וקבע את התוצאה הסופית. בסיום, המכבים השלימו ניצחון ליגה שני ברציפות ועלו למקום השלישי בטבלה.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של מכבי ת"א

הוסיפו תגובה