תיקו 1:1 בין פ"ת לכפ"ס, כפר קאסם עלתה למקום הראשון אחרי 1:2 על ראשל"צ

שני שערים בתוך שלוש דקות קבעו חלוקת נקודות במושבה, קבוצתו של עמיר נוסבאום עלתה לפסגה אחרי שהשיגה ניצחון דרמטי על הכתומים בדקה ה-94

המחזור ה-17 בלאומית הגיע לסיומו הערב (רביעי) לאחר ה-1:1 בין הפועל פתח תקווה להפועל כפר סבא באצטדיון המושבה. המשחק נפתח בקצב טוב משני הכיוונים אך אף אחת מהקבוצות לא מצאה את הרשת בתום 45 דקות. המחצית השנייה נפתחה גם היא עם לא מעט מצבים, כאשר בדקה ה-50 האורחים מכפ"ס עלו ראשונים על לוח התוצאות לאחר שער נהדר של מוסא בגאיוקו מ-25 מטרים. היתרון הזה הספיק בדיוק שלוש דקות ובדוקה ה-53 רועי זיקרי הגביה כדור לתוך הרחבה, שעשה את דרכו לרשת של מתן גלנטי, מה שקבע את תוצאת המשחק וחלוקת נקודות.

אתמול שוחקו רוב משחקי המחזור כאשר הפועל כפר קאסם עלתה למקום הראשון כשניצחה 1:2 את הפועל ראשון לציון, הודות לשער ניצחון בדקה ה-94 מרגליו של סמאח מרעב והורידה את הכתומים אל מתחת לקו האדום.

בנוסף, הפועל אום אל פאחם גברה 1:2 על סקציה נס ציונה של ניר ברקוביץ'. הכתומים הובילו 0:1 משער של מלך שערי הלאומית דודו ביטון, אך החבורה של מוטי איוניר השיגה את המהפך בדרך לשלוש נקודות חשובות לקרבות הצמרת.

בני יהודה של יוסי אבוקסיס נעצרה מעט כשסיימה ב-0:0 מול הפועל רמת גן אסי, אך עדיין שומרת על רצף של 10 משחקי ליגה ללא הפסד. בית"ר ת"א בת ים לעומת זאת ממשיכה ביכולת הטובה, הפעם עם 0:3 נהדר על בני ריינה, מה שנותן לה זריקת עידוד בתחתית הבוערת, כאשר היא עדיין מתחת לקו האדום עם 16 נקודות בלבד.

במשחק נוסף, הפועל רמת השרון גברה 1:3 על הפועל עפולה, הודות לשלושער נפלא של אליאור משעלי, שממשיך ביכולת הנהדרת אחרי הצמד במחזור הקודם מול א.ס. אשדוד. הפעם השלושער של משעלי הביאו גם 3 נקודות חשובות לרמה"ש, וסיבכו את עפולה במקום האחרון לאחר שהצליחה להשיג שני ניצחונות רצופים במחזורים האחרונים.

הפועל עכו וא.ס. אשדוד נפרדו בתיקו 1:1. משחק מרכז טבלה קלאסי התחיל עם יתרון של אשדוד בדקה התשיעית מרגליו של אבי מלכה, אך דקה לאחר מכן הקבוצה הצפונית השיגה את השוויון בזכות שער עצמי של ניר חסון, שקבע חלוקת נקודות בסיום.

לפניכם כל תוצאות המחזור ה-17 בליגה הלאומית:

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של בית"ר ת"א בת ים

הוסיפו תגובה