מכבי חיפה הביסה את סכנין, ניצחון להפועל ת"א

מכבי חיפה חגגה עם שישייה נגד בני סכנין, הפועל ת''א ניצחה מצמד שערים של איינבינדר את הפועל ק''ש

היום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-15 בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. המשחק שפתח את המחזור הפגיש את הפועל חיפה ומ.ס אשדוד באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-21 המארחת עלתה ליתרון, כשקווין טאפוקו כבש בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. בדקה ה-51 חמודי כנעאן סיים בבעיטה נהדרת לרשת מבצע אישי שלו ואיזן את התוצאה. רגע לפני סיום המשחק, חנן ממן ניצל הדיפה לא טובה של השוער וכבש מקרוב את שער הניצחון הדרמטי. האדומים מהכרמל קטעו רצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון ועלו למקום השישי עם 21 נקודות.

בשעה 17:30 יצא לדרך המשחק בין הפועל תל אביב להפועל קריית שמונה באצטדיון בלומפילד. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים או אירועים מיוחדים, בדקה ה-53 מורגן פרייר הורחק בצהוב שני והשאיר את הצפונים בעשרה שחקנים. בדקה ה-66 התל אביבים זכו בפנדל, דן איינבינדר כבש ואעלה אותם ליתרון. ארבע דקות אחר כך גם האדומים נשארו בעשרה שחקנים, היה זה בני טרידובסקי שראה את הצהוב השני. כעבור עוד חמש דקות המארחים נותרו עם שמונה שחקני שדה, כששי איזן הורחק בכרטיס אדום ישיר. רגע לפני סיום המשחק איינבינדר השלים צמד מהנקודה הלבנה והבטיח עבור המארחת את הניצחון הליגה השני ברציפות. בעקבות שלושת הנקודות, המארחים עלו למקום השלישי והם עם 23 נקודות.

במשחק נוסף, מכבי נתניה גברה בחוץ על הפועל נוף הגליל, בעזרת שער דרמטי של אבובאקר דומביה, שכבש בבעיטה שטוחה ומדויקת. בעקבות הניצחון, הצהובים רשמו משחק ליגה שלישי ברציפות ללא הפסד, מנגד, נוף הגליל השלימה משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון והיא במקום ה-12 בטבלה.

המשחק שסגר את ערב זה, הפגיש את בני סכנין ומכבי חיפה באצטדיון נתניה. בדקה ה-12 כדור קרן הוגבהה לעבר צ'רון שרי שמסר את הכדור לרחבה בנגיעה אחת, ומשם שון גולדברג המשיך בנגיחה שהגיעה אל עופרי ארד שנגח מקרוב פנימה. שתי דקות אחר כך הירוקים הכפילו את התוצאה, היה זה דולב חזיזה שנגח פנימה ממסירה מדויקת של עומר אצילי. בדקה ה-40 סכנין נשארה בעשרה שחקנים, אחרי שמרואן קבהא יצא בכרטיס אדום ישיר. רגע לפני סיום המחצית הראשונה האורחים הבקיעו את השלישי, כאשר אצילי ניצל השמטה של גד עמוס וגלגל פנימה. בדקה ה-50 החיפאים המשיכו לתקוף וכבשו את הרביעי, היה זה צ'רון שרי שכבש בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. בדקה ה-68 הירוקים המשיכו בחגיגה, בן שהר מסר לאצילי שכבש בנגיעה אחת. בדקה ה-84 המכבים כבשו את השער השישי והאחרון על ידי מאור לוי הצעיר, שהבקיע מקרוב בבעיטה חדה. בסיום, האורחת השלימה ניצחון ליגה שביעי ברציפות והיא במקום הראשון לפחות עד משחקה של הפועל באר שבע מחר (ראשון).

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה