ניצחונות ביתיים למכבי חיפה ומכבי ת"א

צמד של דין דוד סידר לירוקים ניצחון ליגה חמישי ברציפות, צמד של טל בן חיים הוביל את מכבי ת''א לניצחון ליגה שלישי בארבעת המשחקים האחרונים

הערב הושלם המחזור ה-13 בליגת הבורסה לניירות ערך עם שני משחקים. בשעה 20:15 נפגשו מכבי תל אביב והפועל חדרה באצטדיון בלומפילד. בדקה ה-31 הצהובים עלו ליתרון, היה זה סטיפה פריצה שניער את השומר שלו וגלגל נהדר לרשת מתוך הרחבה. בדקה ה-60 המארחת הכפילה את יתרונה, אחרי שטל בן חיים ניצל הדיפה לא טובה של לבקוביץ' ובעט מקרוב פנימה. בדקה ה-71 בן חיים השלים צמד, כאשר פרץ באגף השמאלי עבר את השוער שיצא לעברו ובעט לרשת מזווית קשה וקבע 0-3. בסיום, המכבים השלימו ניצחון ליגה שלישי בארבעת המשחקים האחרונים והם במקום הרביעי בטבלה עם 21 נקודות.

במשחק המרכזי של המחזור, בית"ר ירושלים התארחה אצל מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-27 הגבהה מדויקת של עומר אצילי, מצאה את ראשו של דין דוד ומשם הדרך אל הרשת. שש דקות אחר כך אצילי השלים צמד נהדר, אחרי שפריצה שלו לכיוון הרחבה הסתיימה בבעיטה חדה אל הרשת הגבוהה, 0-2 לירוקים. הירושלמים הצליחו לחזור למשחק בדקה ה-73, מיכאל אוחנה שנכנס רק כמה דקות לפני כן, הגביהה לרחבה וירדן שועה היה שם לכבוש בנגיעה אחת. בסיום, החיפאים רשמו את הניצחון החמישי ברציפות, הרצף הארוך ביותר העונה מכל קבוצות הליגה והם במקום השני בטבלה, שתי נקודות פחות מהפועל באר שבע.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של מכבי ת"א

הוסיפו תגובה