בני יהודה ניצחה את רמה"ש, בית"ר ת"א הביסה את הפועל ר"ג

שער בודד של אור זהבי העניק שלוש נקודות נוספות לכתומים של יוסי אבוקסיס, אור רויזמן כבש רביעייה בדרך ל-0:4 ענק על האורדונים שהסתבכו בתחתית

המחזור ה-14 בליגה הלאומית הסתיים אתמול (שלישי) עם שבעה משחקים נוספים. בני יהודה צברה משחק שביעי ברציפות ללא הפסד כשגברה הפעם 0:1 על הפועל ניר רמת השרון, הודות לשער של הבלם אור זהבי, ובכך עלתה למקום השביעי כשהיא רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום השני המוביל לליגת העל.

בנוסף, בית"ר ת"א בת-ים הביסה 0:4 את הפועל רמת גן אסי, כאשר את כל השערים במשחק כבש אור רויזמן, שחקן הכנף המוכשר בן ה-19. המוליכה מ.ס. כפר קאסם נעצרה אחרי שתי ניצחונות רצופים, כשהפסידה הפעם 2:0 להפועל רעננה משערים של בן אז'ובל בדקה ה-34, וגולן בני בדקה ה-78.

מכבי אחי נצרת גברה בביתה 1:2 על הפועל כפ"ס שסופרת כבר משחק חמישי ללא ניצחון. אליאן רוחנא (22') ואחמד עאבד (פ', 73') הרשיתו לזכות המארחים, שער מצמק של גיל יצחק (פ', 83') לא ממש עזר לכפ"ס. סקציה נס ציונה התעללה בנועלת הטבלה הפועל עפולה, כשהביסה אותה 0:4 הודות לשערים של עומרי שקל (33'), ליאל צ'אנה (55'), דודו ביטון (76') שכבש את שערו התשיעי העונה, ודג'ימי אלכסיס (82') שנעל את תוצאת המשחק.

במשחקים נוספים הפועל אום אל פאחם התקרבה לחלק העליון של הצמרת אחרי 0:2 על א.ס. אשדוד משערים של בר ירוחם (63') ונור אלדין ג'בארין (88'), ובני ריינה שכבר הובילה על הפועל עכו משער של ריף מסיקה (37') ספגה את ה-1:1 מרגליו של ג'פרי ניסמבאום (57') ובכך רשמה תיקו 1:1 מול הקבוצה הצפונית.

לכל תוצאות המחזור ה-14 בליגה הלאומית:

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של בית"ר ת"א בת ים

הוסיפו תגובה