ב"ש שמרה על הפסגה, ניצחונות גם לנתניה, סכנין ואשדוד

שער ובישול לספורי סידרו לב''ש עוד מחזור בפסגה, מכבי נתניה גברה על מכבי פ''ת כשהנתנייתים בעשרה שחקנים מהדקה ה-23, שער ניצחון דרמטי לאשדוד נגד הפועל ירושלים

הערב (שבת) יצא לדרך המחזור העשירי בליגת הבורסה לניירות ערך עם חמישה משחקים. המשחק שפתח את המחזור הפגיש בין הפועל קריית שמונה והפועל באר שבע באצטדיון קריית שמונה. בדקה ה-20 הבאר שבעים עלו ליתרון, היה זה רמזי ספורי שכבש בבעיטה חופשית מדהימה לחיבורים. רגע לפני סיום המחצית הראשונה, ספורי רשם גם בישול גדול, אחרי שמסירת עומק שלו הגיעה לניקיטה רוקאביצה, שסיים בבעיטה לרשת. בדקה ה-85 איתמר שבירו הצליח לצמק את התוצאה עבור המארחת, שכבש מתוך הרחבה. רגע לפני השריקה האחרונה, איתי בן שבת בלמה של ק"ש, יצא בכרטיס צהוב שני והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. בסיום, הפועל באר שבע נשארה בלתי מנוצחת בליגה והיא במקום הראשון עם 22 נקודות.

בשעה 17:15 התחיל המשחק בין הפועל נוף הגליל לבני סכנין באצטדיון גרין. האורחים הצליחו לחזור הביתה עם שלושת הנקודות, בעזרת שערים של ארי מורה (25') וגיא מלמד (36'), בצד השני, קוואן פרייטר הצליח רק לאזן זמנית (29'). האורחת רשמה ניצחון חוץ שלישי ברציפות, מנגד, נוף הגליל הפסידה לראשונה במשחק ביתי.

במשחק נוסף, מכבי נתניה אירחה את מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה. בדקה ה-23 המארחים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שבוריס אינו הורחק בכרטיס אדום ישיר. על אף החיסרון המספרי, נתניה עלתה ליתרון משער נהדר של פארפה גויאגון, שכבש בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה. בדקה ה-78 גם האורחת נותרה בעשרה שחקנים, היה זה מרכוס דיניז, שהורחק אחרי שביצע עבירה מסוכנת בתוך הרחבה וגרם לפנדל. איגור זלאטנוביץ' דייק מהנקודה הלבנה והכפיל את היתרון של הנתנייתים שנשמר עד השריקה האחרונה. בסיום, המארחים קטעו רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ועלו למקום השמיני בטבלה שבמאזנם 12 נקודות.

בשעה 19:15 יצא לדרך המשחק בין מ.ס אשדוד להפועל ירושלים באצטדיון באשדוד. שער בתוספת הזמן של קני סייף מהנקודה הלבנה, סידר למארחים ניצחון חשוב ועלייה למקום העשירי בטבלה. מנגד, הירושלמים ששיחקו בעשרה שחקנים מהדקה ה-44, אחרי כרטיס אדום לגוני נאור, נמצאים מתחת לקו האדום עם תשע נקודות בעשרה מחזורים.

במשחק שסגר את ערב זה, נפגשו בית"ר ירושלים והפועל חדרה באצטדיון טדי. הירושלמים לא הצליחו לנצל את ההזדמנויות שנפלו בחלקם ונפרדו בחלוקת נקודות עם החדרתיים. בעקבות התיקו, המארחת נמצאת במקום השביעי עם 12 נקודות, בצד השני, האורחים מקום אחד מעליה עם 14 נקודות בעשרת המחזורים הראשונים.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה