הדרבי התל אביבי הסתיים בתיקו, רביעייה למכבי חיפה על ק"ש

הדרבי התל אביבי נגמר בתיקו, מכבי חיפה חגגה על ק''ש

הערב (שני) הושלם המחזור התשיעי בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. המשחק שפתח את ערב זה, הפגיש את הפועל חדרה והפועל נוף הגליל באצטדיון נתניה. שני הצדדים לא הצליחו למצוא את הרשת במשך כל ה-90 דקות ונפרדו בחלוקת נקודות. הפועל חדרה במקום החמישי עם 13 נקודות, מנגד, הפועל נוף הגליל במקום השביעי עם נקודה אחת פחות.

בשעה 20:15 מכבי חיפה אירחה את הפועל קריית שמונה באצטדיון סמי עופר. הירוקים חגגו עם ארבעה שערים, דין דוד פתח את החגיגה, שסיים בנגיעה מקרוב מסירת עומק של דולב חזיזה. בדקה ה-43 היה זה מוחמד אבו פאני, שכבש בבעיטה מתוך הרחבה. את השלישי כבש צ'רון שרי מבעיטה חדה ושטוחה מחוץ לרחבה. את השער האחרון הבקיע עומר אצילי בתוספת הזמן, בבעיטה מדויקת לפינה. בעקבות הניצחון חיפה עלתה למקום השני בטבלה והיא עם שלושה ניצחונות בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה.

בשעה 20:45 יצא לדרך במשחק המרכזי שהפגיש את מכבי תל אביב והפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. בדקה התשיעית, מסירת עומק נהדרת של דן איינבינדר מצאה את אושר דוידה, שהתקדם לכיוון הרחבה וסיים בקלות לרשת, 1-0 אדום.

דוידה מקפיץ את הקהל האדום

המכבים ניסו למצוא את השוויון, אך הצלות נהדרות של ארנסטס שטקוס שמרו על התוצאה במחצית הראשונה. בדקה ה-60 הפועל נשארה בעשרה שחקנים, כשמוחמד טראורה הורחק אחרי כרטיס צהוב שני.

טראורה מורחק בצהוב שני

בדקה ה-75 הצהובים הצליחו להשוות, כאשר כדור קרן נהדף לעברו של ברנדלי קוואס, שכבש בבעיטה לפינת השער.

קוואס חוגג נשער שוויון

בסיום, זהו דרבי שלישי ברציפות בכל המסגרות שבו הפועל ת"א כבשה ראשונה אך לא מצליחה לנצח. מנגד, המארחת במקום התשיעי עם 11 נקודות בתשעה מחזורים.

הוסיפו תגובה