מכבי חיפה גברה על הפועל ירושלים, נתניה על מכבי ת"א

צמד של ג'אבר הוביל את החיפאים לניצחון חוץ על הפועל ירושלים, נתניה גברה בביתה על מכבי ת''א, הפועל חיפה במקום הראשון אחרי ניצחון על הפועל נוף הגליל

הערב יצא לדרך המחזור השישי בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. המשחק שפתח את המחזור הפגיש בין הפועל ירושלים למכבי חיפה. הירוקים מהצפון תקפו מהפתיחה ובאו על שכרם, היה זה דולב חזיזה שקיבל מסירת עומק כשהוא חופשי לגמרי, הקשר לא התבלבל ובעט פנימה. בדקה ה-27 הירושלמים כבשו שער זכות בכורה העונה בליגה, כשגיא חדידה בעט מחוץ לרחבה והצליח להכניע את ג'וש כהן. קצת לפני הירידה למחצית הראשונה, החיפאים הצליחו להחזיר לעצמם את היתרון משער של מחמוד ג'אבר. בדקה ה-68 הגיע השער היפה במשחק, גודסווי דוניו השתחרר מהשומר שלו ובעט בעיטה אלכסונית אל חיבורי הקורות, 3-1 לאורחים. חמש דקות לסיום, האורחת כבשה את השער האחרון במשחק, כשג'אבר השלים צמד בכורה בליגת הבורסה לניירות ערך. בסיום, חיפה רשמה ניצחון חוץ בכורה העונה בליגה, מנגד המארחת עדיין בלי ניצחון העונה.

בשעה 18:45 התחיל המפגש בין מ.ס אשדוד לבני סכנין באצטדיון אשדוד. בדקה ה-53 נכבש השער היחידי במשחק, בירם כיאל כבש מהנקודה הלבנה והבטיח לאורחת ניצחון ליגה ראשון מזה ארבעה משחקים. בצד השני, האשדודים מתחת לקו האדום עם ניצחון וחמישה הפסדים מפתיחת העונה.

במפגש נוסף, הפועל חיפה אירחה את הפועל נוף הגליל באצטדיון סמי עופר. האדומים מהכרמל ידעו שניצחון יעלה אותם לפחות זמנית למקום הראשון בטבלה והם עשו הכל כדי שזה יקרה. שערים של אלן אוז'בולט ואלון תורג'מן הורידו את המארחים למחצית ביתרון. במחצית השנייה חנן ממן הורחק בכרטיס אדום והשאיר את חיפה בעשרה שחקנים, אך זה לא מנע מלירן סרדל לכבוש את השלישי ולהבטיח למארחת את הניצחון. בתוך תוספת הזמן האורחים הצליחו לצמק את התוצאה, משער של אלעד שחף.

במשחק שנעל את ערב זה, מכבי נתניה אירחה את מכבי תל אביב באצטדיון נתניה. בדקה התשיעית סטיפה פריצה העלה את התל אביבים ליתרון ,אחרי שכדור טועה הגיע אל החלוץ בתוך הרחבה והוא סיים בקלות מקרוב. בדקה ה-34 הנתנייתים הצליחו לחזור למשחק, תרגיל קבוצתי נהדר הגיע אל בוריס אנו, שבעט מחוץ לרחבה לתוך הרשת. כעבור שלוש דקות האורחים החזירו את היתרון, הרמה נהדרת של גבי קניקובסקי הגיעה אל פריצה, שנגח את השער השני שלו במשחק. נתניה עלתה למחצית השנייה בטירוף ובדקה ה-61, יניב מזרחי כבש במספרת מדהימה ושווה את התוצאה. דקה אחר כך הצהובים שחורים השלימו מהפך, פארפה גויאגון סיים בבעיטה שטוחה וחדה אל פינת שערו של דניאל פרץ. בדקה ה-76 האורחת נשארה בעשרה שחקנים, כשלואיז הרננדז הורחק בכרטיס אדום, אחרי שהכשיל את מזרחי בתוך הרחבה. איגור זלטאנוביץ' בעט את הפנדל חזק ומדויק והבטיח למארחת את היתרון. לקראת הסיום, רז שלמה הורחק גם הוא בכרטיס אדום. בעקבות הניצחון, המארחים רשמו ניצחון שני ברציפות ועלו למקום השמיני בטבלה.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה