ניצחונות לראשל"צ, נס ציונה, עכו ורמה"ש

שלושער של דודו ביטון בניצחונה של נס ציונה על ר''ג, רמה''ש ניצחה את המוליכה כפר קאסם, פ''ת ואום אל פאחם נפרדו בתיקו ללא שערים

המחזור השביעי בליגה הלאומית יצא לדרך עם חמישה משחקים היום (שישי), שתיים בשני ועוד אחד ברביעי. במוקד, הפועל ראשון לציון גברה בביתה על הפועל עפולה 2-3, במשחק רב אירועים. כבר בדקה ה-13 אלון בוזורגי ניצל טעות בהגנת המארחת וכבש בבעיטה מדויקת. כעבור שש דקות כדור קרן לזכות המארחים, הוביל לשוויון, כשמוחמד במבה נגח פנימה מתוך הרחבה. בדקה ה-36 עפולה החזירה לעצמה את היתרון, אחרי סיומת נהדרת של נהוראי יפרח. בדקה ה-65 מתיאוס לימה השווה שוב את התוצאה ושמונה דקות אחר כך איתי לוי הוביל את הכתומים למהפך עם פנדל מדוייק. בעקבות הניצחון, ראשון לציון עלתה למקום השביעי עם עשר נקודות בשבעת המחזורים הראשונים.

במשחק נוסף הפועל פתח תקווה והפועל אום אל פאחם נפרדו בתיקו מאופס. אום אל פאחם עדיין ללא הפסד ליגה העונה. במקביל הפועל ניר רמת השרון ניצחה את הראשונה בטבלה מ.ס כפר קאסם, משער בדקה ה-18 של רועי רבינוביץ. רמת השרון רשמה ניצחון שני ברציפות, מנגד כפר קאסם רשמה הפסד ליגה ראשון העונה. עוד קבוצה שרשמה ניצחון היום היא סקציה נס ציונה, כשגברה 3-1 על הפועל ר"ג אסי, בעזרת שלושער נהדר של דודו ביטון.

לכל משחקי המחזור השביעי בליגה הלאומית:

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של הפועל רמת גן אסי

הוסיפו תגובה