דובר המנהלת, קובי ברדה, עובר למשרד התיירות

ברדה נבחר לתפקיד משנה למנכ"ל משרד התיירות ויכנס לתפקידו בתחילת אוקטובר. מתן נברו יחליפו כדובר המנהלת

קובי ברדה (47, נשוי+3) שימש כדובר מנהלת הליגות המקצועניות לכדורגל מיום הקמתה בשנת 2014 ולפני כן כדובר עיריית נתניה וכסגן דובר עיריית ת"א. מחזיק בתואר שני במסלול מחקרי (בהצטיינות), לאחר שכתב עבודת מחקר על שדולת איפא"ק ובימים אלה משלים באוניברסיטת חיפה את הדוקטורט שכותב על התנועה האוונגליסטית והקשריה למדינת ישראל ובכלל זה נושא פיתוח התיירות לישראל בשנות ה-80, ע"י ד"ר ג'רי פלוול.

לברדה ניסיון עשיר בתחומים בהם פועל משרד התיירות בנושאים של שיווק, מיתוג ויחסי ציבור. בין יתר הישיגיו, ניתן למנות את קבלת אות 'האריה השואג', על קמפיין מיתוג העיר נתניה באמצעות כדורגל חופים, שותפות בפיתוח ותפעול קמפיין מיתוג 'העיר הלבנה' של ת"א-יפו, לאחר קבלת אתר מורשת בינ"ל של אונסק"ו, חברות בדירקטוריון ובתפקיד דובר העמותה לתיירות של ת"א-יפו ועוד.

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון: "קובי ליווה את מנהלת הליגות מיום הקמתה. הוא ניהל בהצלחה לא רק את תפקיד הדוברות, אלא גם פיתח ויזם תכניות חדשניות וקהילתיות במסגרת המנהלת. קובי בלט ביצירתיות וביזמות שלו, ואני משוכנע כי כעת משרד התיירות, בראשותו של השר יואל רזבוזוב והמנכ"ל אמיר הלוי, זכו בתוספת חשובה ומשמעותית למשרד בדמותו של קובי, שיוכל לקדם את נושא התיירות בתקופת משבר הקורונה בה אנו נמצאים. בהזדמנות זו אני מבקש לאחל בהצלחה למתן נברו, הדובר החדש של מנהלת הליגות, לאחר שכיהן כדוברו של שר התרבות והספורט מר חילי טרופר".

המשנה למנכ"ל משרד התיירות, קובי ברדה: "ראשית אני מבקש להודות מעומק ליבי לצוות המסור והנאמן של מנהלת הליגות בכדורגל בהנהגתו של ארז כלפון. המנהלת פועלת לקדם את חוויית המוצר של הכדורגל הישראלי ועושה זאת בהצלחה רבה, חרף כל הקשיים והבעיות שחווה הענף בתקופה קשה זו. העבודה במנהלת, יחד עם עבודתי קודם לכן כדובר הפועל ת"א ומכבי נתניה, היו מבחינתי בחזקת הגשמת חלום ילדות של עבודה בתחום הספורט. אני מבקש להודות ליורם באומן, היו"ר הראשון של המנהלת, לאורן חסון, יו"ר ההתאחדות כיום ומי שהיה יו"ר המנהלת השני וכמובן לארז כלפון, היו"ר הנוכחי. אני חוזר לתחום שבו עסקתי בעבר, ושאותו אני מאוד אוהב ויקר לליבי – תחום התיירות. מבקש להודות על האמון שניתן לי במשרד התיירות בראשות השר יואל רזבוזוב והמנכ"ל אמיר הלוי למשרה חשובה זו".

הוסיפו תגובה