ניצחון דרמטי לב"ש על מכבי חיפה

צמד פנדלים של אבו עביד סידר ניצחון לב''ש על מכבי חיפה, שער מאוחר של גררו ניצח עבור מכבי ת''א את הפועל ירושלים וניצחון שני ברציפות להפועל חדרה

הערב (ראשון) הושלם המחזור החמישי בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. במשחק שפתח את ערב זה, נפגשו מ.ס אשדוד והפועל חדרה באצטדיון אשדוד. בדקה ה-35 הקפצה נהדרת של מוחמד אוסמן הגיעה למוחמד גאדיר, שכבש מתוך הרחבה והעלה את החדרתיים ליתרון. שתי דקות אחר כך האשדודים חזרו למשחק, אחרי שכדור רוחב נהדר של זוהר זסנו הגיע אל מתאוסיניו שקבע 1-1. בדקה ה-64 האורחת עלתה ליתרון, דיאא לבאבידי ניצל ערבוביה בהגנת אשדוד ובעט בעיטה חדה לרשת. בסיום, האורחים רשמו ניצחון ליגה שני ברציפות והם עדיין ללא הפסד העונה.

בשעה 20:15 התחיל המשחק בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים באצטדיון בלומפילד. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, בדקה ה-85 אדוארדו גררו כבש בבעיטה שטוחה וחזקה לפינה וקבע 0-1 לצהובים. בסיום, התל אביבים משיגים ניצחון חשוב, האדומים מנגד עדיין בלי שער זכות בליגה העונה.

במשחק המרכזי של המחזור מכבי חיפה אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון סמי עופר. הירוקים פתחו את המשחק בסערה וכבר בדקה ה-13 עלו ליתרון מפנדל מדויק של דולב חזיזה, אחרי עבירה של אור דדיה ברחבה.

חזיזה חוגג את השער

כעבור שש דקות האדומים נשארו בעשרה שחקנים, רועי גורדנה הורחק באדום ישיר, אחרי התערבות של שופטי ה-VAR.

רועי גורדנה אחרי האדום

במהלך המחצית השנייה הירוקים מהכרמל ניסו לנצל את היתרון המספרי ולתרגם אותו לשערים, אך ללא הצלחה. בדקה ה-85 קרן של הבאר שבעים הובילה לנגיעת יד של עומר אצילי ברחבה, שגרם להרחקתו ולבעיטת עונשין מ-11 מטרים עבור האורחים. איאד אבו עביד בעט מדויק וקבע 1-1.

איאד אבו עביד מאזן את התוצאה

השער הכניס רוח חיים אצל האורחת ובדקה ה-95 היא זכתה בפנדל נוסף, אחרי שעופרי ארד הכשיל את איתי שכטר ברחבה וראה גם הוא את הכרטיס האדום. אבו עביד עשה זאת שוב וסידר לבאר שבע ניצחון ועלייה למקום הראשון בטבלה.

שחקני ב"ש חוגגים את הניצחון

הוסיפו תגובה