ניצחון לב"ש על מכבי ת"א

שערים של אספרייה וספורי העניקו לאדומים שלוש נק'. נצחונות גם להפועל חיפה וק"ש, תיקו בין הפועל ירושלים לסכנין

הערב יצא לדרך המחזור הרביעי בליגת הבורסה לניירות ערך, עם ארבעה משחקים. בשעה 17:45 יצא לדרך הראשון מביניהם, שהפגיש באצטדיון טדי את הפועל ירושלים ובני סכנין. שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת לאורך המשחק כולו והמארחת נותרה עדיין ללא כיבוש אחרי ארבעה משחקים, אך היא גם שמרה על רשת נקייה בשלושה מתוכם. מנגד, האורחת לא מצאה את הרשת משחק שני ברציפות.

במשחק הבא שיצא לדרך, הפועל קריית שמונה אירחה את הפועל נוף הגליל. בדקה ה-65 של המשחק, איתמר שבירו ספג כרטיס אדום והותיר את המארחים בעשרה שחקנים. האורחים היו נחושים לנצל את היתרון המספרי ויצאו קדימה במטרה ללחוץ ולהשיג שער יתרון, אך מי שהשיגה אותה הייתה דווקא ק"ש, שבדקה ה-82 זכתה לכדור עונשין מ-11 מטר, אותו תרגם עאיד חבשי לשער, שהעניק לקבוצתו את ניצחון הבכורה שלה העונה והנחיל לנוף הגליל את ההפסד הראשון.

במשחק נוסף, הפועל תל אביב אירחה באצטדיון בלומפילד את הפועל חיפה. כבר לאחר 20 דקות של משחק, התקפה קבוצתית של האורחים הסתיימה עם בישול של אלן אוז'בולט לאלון תורג'מן, שהעלה אותם על לוח התוצאות. בדקה ה-73 שוב הצמד הזה היה מעורב – תורג'מן הוריד כדור טוב לחנן ממן, שמצא את אוז'בולט בפנים והאחרון הכפיל את היתרון, בדרך לניצחון של החיפאים בסיום. בזכות שלוש הנקודות, האורחת תבלה לפחות עד למחזור הבא בראש הטבלה.

בשעה 20:30 החל המשחק המרכזי של המחזור והאחרון לערב זה, בו הפועל באר שבע אירחה את מכבי תל אביב באצטדיון טוטו טרנר. לא חלפו אפילו חמש דקות משריקת הפתיחה ודנילו אספרייה התרומם טוב לכדור שהגביה הלדר לופז, נגח פנימה והעלה את המארחים ליתרון.

בחצי השני של המשחק הדרומיים לא הורידו את הרגל מהגז וכרבע שעה מפתיחתו, רמזי ספורי כבש שער פשוט אדיר, בתום מהלך קבוצתי נפלא. עוד לפני הסיום, אילון אלמוג הספיק לספוג כרטיס אדום ולהשאיר את הצהובים בעשרה שחקנים, מה שלא תרם למאמציהם לחזור למשחק ובסיום, האדומים רשמו ניצחון ושמרו על רשת נקייה בפעם השלישית מתוך ארבעת משחקיהם העונה.

הוסיפו תגובה