תיקו בין בית"ר לנתניה, ניצחון להפועל חיפה

שער מאוחר של אלון תורג'מן סידר ניצחון להפועל חיפה על הפועל ק''ש, הירושלמים והנתנייתים נפרדו בחלוקת נקודות

הערב הושלם המחזור השלישי בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. המשחק שפתח את הערב הפגיש בין הפועל חדרה והפועל ירושלים. במחצית הראשונה המארחת הגיעה לכמה מצבים קורצים, אך לא הצליחה לתרגם אותם לשערים. המחצית השנייה הייתה מאוזנת, אך גם במהלכה הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת. לקראת הסיום בן מיזן הורחק בכרטיס צהוב שני והותיר את האורחים בעשרה שחקנים. בסיום, הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות, הירושלמים עדיין בלי שערי זכות אחרי שלושה מחזורים.

בשעה 19:30 יצא לדרך המשחק בין הפועל חיפה להפועל קריית שמונה באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-84 נכבש השער היחידי במשחק, היה זה אלון תורג'מן שסידר למארחת ניצחון ליגה שני והעלה אותה למקום השלישי בטבלה.

בשעה 20:15 התחיל המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה באצטדיון טדי. בדקה ה-21 האורחים עלו ליתרון, אחרי שהתקפה קבוצתית נהדרת הסתיימה במסירת רוחב אל עמרי גנדלמן, שסיים בנגיעה אחת לרשת. בדקה ה-43 הירושלמים פספסו הזדמנות נהדרת להשוות, היה זה ריצ'מונד בואצ'י שהחמיץ פננדל והשאיר את האורחת ביתרון. בדקה ה-78 בואצ'י הצליח לכפר על החמצה, כשכבש בקלות מקרוב אחרי התקפה טובה של המארחים. בסיום, שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות, הנתנייתים עדיין ללא ניצחון ליגה אחרי שלושה מחזורים.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים

הוסיפו תגובה