מכבי ת"א גברה על מכבי חיפה, נוף הגליל על אשדוד

מכבי ת''א ניצחה את מכבי חיפה בבלומפילד, נוף הגליל עלתה למקום הראשון בטבלה אחרי הניצחון על אשדוד, תיקו בין סכנין וב''ש

הערב יצא לדרך המחזור השלישי בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. בשעה 19:00 בני סכנין אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון דוחא, שתי הקבוצות לא הצליחו לתרגם את המצבים לשערים וסיימו בחלוקת נקודות. זו תוצאת התיקו הרביעית בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

באותה שעה התחיל המפגש בין הפועל נוף הגליל למ.ס אשדוד באצטדיון גרין. רגע לפני הירידה למחצית הראשונה, סתיו נחמני העלה את המארחים ליתרון, אחרי שכבש מבעיטה חוזרת שנהדפה לכיוונו. בדקה ה-73 האשדודים נותרו בעשרה שחקנים, אחרי שמונטרי קמהני נגע בידו ברחבה שלו וקיבל את הכרטיס האדום. קוואן פרייטר ניצל את הפנדל והעלה את נוף הגליל ל0-2. בסיום, המארחת נותרה ללא הפסדים אחרי שלושה מחזורים והשלימה ניצחון ליגה שני ברציפות.

בשעה 20:00 יצא לדרך המפגש בין מכבי פתח תקווה להפועל תל אביב באצטדיון המושבה. כבר בדקה הרביעית הכחולים עלו ליתרון, כאשר מוחמד עוואד ניצל טעות בהגנת האורחים וכבש מקרוב. חמש דקות אחר כך האדומים חזרו למשחק, כשפארלי רוסה חדר לרחבה ובעט חזק פנימה. שתי הקבוצות ניסו להכריע את המשחק אך ללא הצלחה, בתוך תוספת הזמן אדי גוטליב הורחק בכרטיס אדום ישיר והשאיר את התל אביבים בעשרה שחקנים. בעקבות התיקו, אין קבוצה בליגה שנותרה מושלמת אחרי שלושה מחזורים.

ב20:30 התחיל המשחק המרכזי בין מכבי תל אביב למכבי חיפה באצטדיון בלומפילד. המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה שלישית הצהובים עלו ליתרון, אחרי שבעיטה חופשית של דן ביטון נהדפה לא טוב על ידי ג'וש כהן והגיעה לרגליו של עידן נחמיאס שדחק מקרוב פנימה.

נחמיאס וקניקובסקי חוגגים את השער הראשון

בדקה ה-32 הירוקים הצליחו לחזור למשחק אחרי תרגיל קרן נהדר, שבסופו דולב חזיזה מצא את סאן מנחם שגלגל פנימה וקבע 1-1.

מנחם אחרי שער השוויון

בדקה ה-60 האורחת החזירה לעצמה את היתרון, שרן ייני השתחרר מהשומר שלו, מסר לסטיפה פריצה, שסיים יפה מתוך הרחבה.

פריצה חוגג את היתרון

בסיום, התל אביבים ניצחו בפעם הראשונה העונה בליגה, מנגד, הירוקים עם ארבע נקודות אחרי שלושה משחקים.

הוסיפו תגובה