גביע הטוטו

הפועל חיפה גברה בחוץ על בני סכנין

שערים של תורג'מן, בוגאנים ופדידה סידרו ניצחון להפועל חיפה 3-2 מול בני סכנין, שער דרמטי של אזולאי קבע 1-1 בין ק''ש לנוף הגליל

הערב (שלישי) התקיימו שני משחקים במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו של ליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 20:15 התחיל המשחק בין בני סכנין והפועל חיפה באצטדיון דוחא. כבר בדקה הרביעית עלו האורחים ליתרון אחרי מבעיטה חזקה מקרוב של אלון תורג'מן. בדקה ה-24 איתי בוגאנים ניצל טעות בהגנת המארחים וקבע 2-0. שש דקות לפני סיום המחצית הראשונה, מוטי ברשצקי צמצם את התוצאה עם בעיטה יפה לחיבור. ארבע דקות במחצית השנייה הקצב הטוב נמשך, כשסער פדידה השלים סלאלום מרשים עם בעיטה לרשת. בדקה ה-66 סכנין הצליחה לצמק את התוצאה משער של ארי מורה, אך זה לא הספיק ובסיום החיפאים חזרו הביתה עם שלושת הנקודות. בעקבות הניצחון האורחת עלתה לראשות בית א' עם ארבע נקודות.

במשחק נוסף בבית א', הפועל קריית שמונה אירחה את הפועל נוף הגליל. אחרי מחצית ללא שערים עלתה המארחת ליתרון משער של רועי קהת , אחרי שבעט בנגיעה אחת לרשת כדור חופשי מדויק שנמסר אליו. בדקה ה-94 האורחים הצליחו לאזן את התוצאה כאשר הרמה של רועי שוקרני מצאה את ראשו של דולב אזולאי שנגח לרשת. בסיום, שתי הקבוצות השיגו את הנקודה הראשונה שלהן במפעל.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת המדיה של בני סכנין

הוסיפו תגובה