פרויקט "יחד – למען הקהילה"

לקראת עונת 2023/24 אנו מזמינים עמותות להירשם כאן

אנו שמחים להודיע כי גם בעונת המשחקים הקרובה, תפעיל המנהלת את פרויקט "יחד למען הקהילה".

במסגרת הפעילות תנתן במהלך העונה במה לעמותות הפועלות למען הקהילה על מנת לקדם ולחשוף את פעילותן המבורכת, להביא לתודעת הציבור את צרכיהן השונים ולהעביר מסרים לקידום ערכי העמותה.

בפרויקט בו נוטלות חלק הקבוצות והמנהלת, תתקיים מדי מספר שבועות פעילות רוחבית במסגרתה תיחשף העמותה שתיבחר במשחקי הקבוצות במחזור משחקים שלם ובמדיה המלווה והעוטפת סביב משחקים אלו.

האפשרות לקידום העמותות ניתנת כתרומת המנהלת והקבוצות למען הקהילה וללא תשלום.

בין הפעילויות האפשריות במסגרתן יחשפו העמותות במהלך משחקי הליגה יהיו לדוגמא: עליית שחקני הקבוצות ושופטי המשחק עם חולצות או שלטים או סמלים מיוחדים הקשורים לעמותה, עליית ילדים/אורחים מטעם העמותה המלווים את השחקנים/הקפטנים, הקראת טקסט ייחודי על ידי כרוז המשחק, הקרנת סרטון של העמותה על גבי המסך באצטדיון, הכנת סרטון ייעודי בשיתוף שחקני הליגה שיוקרן במדיות של המנהלת ועוד. לכל עמותה שתיבחר, תותאם תוכנית חשיפה ייחודית.

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "אנחנו שמחים להמשיך בפרויקט המבורך כבר עונה שביעית ולהשתמש בעוצמה ובחשיפה של הכדורגל הישראלי על מנת לקדם מסרים ולתרום לקהילה. ראינו בעונת המשחקים האחרונה את עוצמת המסרים שהופצו באמצעות הפרויקט ונמשיך כך גם השנה למען עתיד החברה בישראל".

שימו לב, חובה לשלוח, בנוסף לטופס, אישור ניהול תקין של העמותה. את האישור יש לשלוח לכתובת המייל: Fans@football.co.il

בעונת המשחקים הקרובה, תינתן עדיפות לחשיפת עמותות הפועלות למען בני נוער. עמותות המעוניינות להגיש מועמדות מוזמנות לעשות זאת בטופס ההרשמה שלהלן:

הוסיפו תגובה