מכבי חיפה היא אלופת המדינה לעונת 20/21

הירוקים ניצחו בביתם את באר שבע וזכו באליפות ה-13 בתולדותיהם, מכבי ת''א סיימה בתיקו דרמטי עם הפועל ק''ש, ניצחון לאשדוד

הערב יצא לדרך המחזור ה-36 והאחרון בליגת הבורסה לניירות ערך. במוקד מכבי חיפה אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון סמי עופר. הירוקים ידעו שניצחון מבטיח להם את האליפות ופתחו בסערה כאשר בדקה ה-13, עומר אצילי העלה אותם ליתרון מבעיטת עונשין מ-11 מטרים. כמה דקות אחר כך ניקיטה רוקאביצה הכפיל את התוצאה שסיים מקרוב מסירה של דולב חזיזה. רגע לפני סיום המחצית הראשונה, צ'רון שרי הספיק לכבוש מהנקודה הלבנה והוריד את המארחת ביתרון 0-3 למחצית. בחצי השני באר שבע ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-57 היא גם הצליחה לעשות זאת משער של תומר יוספי. בדקה ה-80 האורחים צימקו את התוצאה ל3-2 על ידי פארלי רוסה, שסיים מהלך קבוצתי יפה בבעיטה מחוץ לרחבה. זוהי גם הייתה תוצאת המשחק, שבסיומו הוכתרה מכבי חיפה לאלופת ליגת הבורסה לניירות ערך לעונת 20/21.

במקביל, מכבי תל אביב אירחה את הפועל קריית שמונה באצטדיון בלומפילד, כאשר היא חייבת ניצחון על מנת להשאיר סיכוי לזכייה באליפות. הצהובים פתחו את המשחק טוב ובדקה ה-18 דן ביטון העלה אותם ליתרון מבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. כעבור 20 דקות ביטון השלים צמד, אחרי שסיים פנימה דאבל פס ברחבה עם אדוארדו גררו. בדקה ה-53 לוסיו החזיר את הכחולים למשחק, כשניצל טעות בהגנת המארחים ובעט בעיטה חדה לרשת. בתוך תוספת הזמן, האורחת הצליחה להשוות מנגיחה של יוג'ין אנסה וסיימה את חלום האליפות של המארחת. בעקבות התיקו, קריית שמונה צברה שמונה נקודות בפלייאוף העליון, ארבע מהם על חשבון תל אביב.

במשחק נוסף החמישית מכבי פתח תקווה אירחה את השלישית מ.ס. אשדוד באצטדיון המושבה. האשדודים שרצו להבטיח את המקום השלישי, עלו ליתרון מרגליו של עידן דהן. בדקה ה-70 ליאל עבדה ניצל טעות בהגנת האורחת וכבש בהקפצה נהדרת מעל השוער. האורחים קיבלו הזדמנות להחזיר את היתרון על ידי פנדל שנשרק עבורם, אך אריק ינקו עצר את שלומי אזואלי. עשר דקות אחר כך אשדוד כבר לא פספסה, היה זה דין דוד שכבש בבעיטה נהדרת לחיבורים. כמה דקות אחר כך נקבעה תוצאת הסיום על ידי יעקב בריהון שכבש אחרי טעות בהגנת המארחת. בעקבות הניצחון האדומים סיימו את העונה במקום השלישי, מנגד המלאבסים סיימו במקום החמישי ולא ישתתפו שנה הבאה במפעלים האירופאים.

הוסיפו תגובה