ניצחון ברביעי יבטיח למכבי חיפה את האליפות

החלוצים של הירוקים קירבו אותה לאליפות ראשונה מזה עשר שנים, הצהובים חגגו עם שלישייה על פ''ת, שער דרמטי לקלטינס בניצחונה של ב''ש

הערב יצא לדרך המחזור ה-35 במסגרת הפלייאוף העליון בליגת הבורסה לניירות ערך, כאשר כל המשחקים התחילו בשעה 21:00 במקביל. במוקד, המוליכה מכבי חיפה אירחה בסמי עופר את השלישית מ.ס. אשדוד. הירוקים פתחו בסערה והרבו להחמיץ עד שבדקה ה-39 דאבל פס של עומר אצילי עם ניקיטה רוקאביצה מצא את האחרון פנוי על קו ה-16 ומשם בעט אל הרשת. המארחים הכפילו את היתרון במחצית השנייה, אחרי שצ'רון שרי הוביל מתפרצת נהדרת ובסיומה מסר לגודסווי דוניו שהשלים מקרוב פנימה. בעקבות הניצחון החיפאים יכולים להבטיח את האליפות ביום רביעי הקרוב, אם ינצחו את הפועל קריית שמונה.

באותה שעה נפגשו הרביעית בטבלה מכבי פתח תקווה והשנייה מכבי תל אביב באצטדיון המושבה. בדקה ה-62 הצהובים עלו ליתרון, אחרי שמסירת עומק נהדרת של דור פרץ מצאה את אדוארדו גררו, שהקפיץ באלגנטיות מעל אריק ינקו. שש דק אחר כך איתי שכטר הכפיל את התוצאה מבעיטה יפה מתוך הרחבה. בדקה ה-78 פרץ קבע את תוצאת המשחק, כאשר ניצל ערבוביה ברחבת הכחולים כדי לבעוט לרשת את השלישי של התל אביבים. בסיום, לאורחים נותר סיכוי לזכות באליפות, הם יקוו לאיבוד נקודות של מכבי חיפה בשני המשחקים הקרובים ביחד עם שני ניצחונות שלהם.

במשחק נוסף, הפועל באר שבע חיפשה ניצחון ראשון בפלייאוף העליון כשאירחה את הפועל קריית שמונה. במחצית הראשונה אלטון אקולטסה העלה את הבאר שבעים ליתרון עם שער הבכורה שלו בליגה ומנגד רועי קהת דאג שהכחולים מהצפון לא ירדו למחצית בפיגור אחרי שכבש מפנדל. בדקה ה-55 האדומים קיבלו פנדל משלהם וז'וזווה החזיר להם את היתרון עם בעיטה מדויקת. התוצאה התאזנה שנית כשיוג'ין אנסה כבש מנגיחה נהדרת בדקה ה-78. אך זה לא היה האירוע האחרון במשחק, כי בדקה ה-98, בהתקפה האחרונה, דוד קלטינס כבש בנגיחה חכמה והשיג למארחת ניצחון ראשון בפלייאוף העליון.

הוסיפו תגובה