מכבי נתניה סיימה בראש הפלייאוף התחתון

שערים של דומביה ועזרא עזרו לנתנייתים לסיים במקום הראשון בפלייאוף התחתון, אשדוד ובאר שבע נפרדו בחלוקת נקודות

הערב יצאו לדרך שלושה משחקים מהמחזור ה-33 של הפלייאוף העליון והתחתון בליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 18:00 התחיל המשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל באר שבע באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-29 הבאר שבעים עלו ליתרון, כאשר הגבהה מדויקת של סנטיהו סלליך מצאה את פארלי רוסה שנגח בחוזקה פנימה. שתי דקות בתוך תוספת הזמן האשדודים הצליחו להשוות, אחרי שבעיטה חופשית נהדרת של רמזי סופרי מ-25 מטרים נכנסה אל הרשת. שש דקות במחצית השנייה המארחת השלימה את המהפך כשחמזה מוואסי הגיע לכדור עומק וכבש מקרוב. היתרון של אשדוד החזיק רק שלוש דקות, אחרי שכדור חופשי מצא את שגיב יחזקאל פנוי ברחבה, שהוריד למרכז ומשם סנטיהו סלליך השלים פנימה. בסיום, המארחים נמצאים במקום השלישי חמש נקודות יותר ממכבי פתח תקווה הרביעית, כאשר נותרו רק שלושה משחקים לסיום העונה.

באותה שעה יצא לדרך המשחק בין מכבי נתניה להפועל חיפה באצטדיון טדי. בדקה ה-56 חטיפת כדור של למק בנדה באזור רחבת האדומים הגיעה לאבובאקר דומביה, שכבש בבעיטה חדה פנימה והעלה את הצהובים ליתרון. בדקה ה-85 חן עזרא הכפיל את היתרון של היהלומים והבטיח להם את המקום הראשון בפלייאוף התחתון.

במשחק האחרון לערב זה נפגשו היורדות הטריות של ליגת הבורסה לניירות ערך, בני יהודה תל אביב והפועל כפר סבא באצטדיון טדי. הכתומים ניצלו שער ניצחון שני ברציפות של אמיר רוסתום, כדי לסיים את העונה במומנטום חיובי.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת הדיגיטל של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה