מכבי חיפה ניצחה, בני יהודה ירדה ללאומית

שערים של לביא ופלאניץ' עזרו לירוקים להשיג ניצחון יקר, בני יהודה הפסידה לנתניה וירדה רשמית לליגה הלאומית

הערב (שבת) יצאו לדרך המחזור ה-31 בפלייאוף התחתון והמחזור ה-32 בפלייאוף העליון בליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 18:00 התחיל המפגש בין האחרונה בטבלה בני יהודה תל אביב שאירחה את מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד. הכתומים פתחו בסערה וכבר בדקה התשיעית מוחמד גאדיר העלה אותם ליתרון, אחרי שכבש מכדור חוזר בתוך הרחבה. בדקה ה-73 הצהובים חזרו למשחק משער של גבי קניקובסקי, שהבקיע אחרי הדיפה לא טובה למרכז הרחבה של שחר אמסלם שוערה של המארחת. שתי דקות לסיום האורחים השלימו את המהפך בעזרת שער עצמי של אליסון דוס סנטוס. בסיום, בני יהודה ירדה רשמית לליגה הלאומית.

בשעה 18:15 התחיל המשחק בין החמישית בטבלה הפועל קריית שמונה שאירחה את השלישית מ.ס. אשדוד. בדקה ה-37 כדור קרן הגיע לראשו של אורי דהן, שנגח לכיוון השער ויוג'ין אנסה השלים בבעיטה לרשת. האשדודים חזרו למשחק בדקה ה-71 מבעיטה חזקה מחוץ לרחבה של רמזי ספורי, שנכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה. בדקות שנותרו שתי הקבוצות לא הצליחו לנצל את מצבי ההבקעה שלהן והן נפרדו בסיום בחלוקת נקודות.

בשעה 20:30 יצא לדרך המשחק בין הרביעית בטבלה מכבי פתח תקווה לבין הראשונה מכבי חיפה באצטדיון המושבה. בדקה ה-18 הירוקים עלו ליתרון אחרי שמסירה של עומר אצילי מכדור קרן הגיעה לנטע לביא שבעט חזק פנימה. כעבור עשר דקות הכחולים קיבלו הזדמנות להשוות את התוצאה מפנדל שנשרק לזכותם, אך הבעיטה של נאור סבג נעצרה על ידי ג'וש כהן. זוהי עצירת פנדל רביעית מתוך חמש בעיטות שנבעטו לעבר כהן העונה. עם תחילתה של המחצית השנייה האורחים הכפילו את יתרונם, כשכדור קרן של עומר אצילי מצא את ראשו של בוגדן פלאניץ' שנגח מדויק לרשת. שתי דקות לסיום המארחים חזרו למשחק אחרי טעות של סאן מנחם כשכדור שנגח לשערו נכנס פנימה. המוליכה הצליחה לשמור על התוצאה עד הסיום ורשמה משחק ליגה שמיני ללא הפסד.

במשחק נוסף הערב, הפועל חדרה ניצחה את בני סכנין בפעם השלישית העונה. השער היחידי שנכבש במשחק היה של גוסטבו מרמנטיני אשר ניצל טעות של מחמוד קנדיל ועזר למארחים לרשום ניצחון ליגה רביעי ברציפות.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת הדיגיטל של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה