הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים הבטיחו את העלייה

שלושער של גבאי קבע תיקו לנוף הגליל שהספיק לה להבטיח את עלייתה, הירושלמים ניצחו בביתם והבטיחו עלייתם גם הם, ניצחונות לפ''ת ועכו בתחתית

היום (שישי) יצא לדרך המחזור ה-34 של הליגה הלאומית, כאשר כל שמונת המשחקים שוחקו במקביל. במוקד, הפועל נוף הגליל אירחה בביתה את בית"ר תל אביב בת-ים באצטדיון גרין. המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה ה-13 דובב גבאי העלה את המארחים ליתרון עם נגיחה מדויקת לפינה. דקה אחר כך וגבאי היה כבר עם צמד שערים אחרי שכבש בבעיטה מתוך הרחבה. עוד שלוש דקות עברו וגבאי השלים שלושער מטורף, כשסיים בבעיטה לרשת הגבוה כדור רוחב שנמסר אליו. קצב המשחק לא העט ובדקה ה-31 נוף הגליל נותרה בעשרה שחקנים מכרטיס אדום שנשלף לעבר רועי שוקרני, אחרי שגרם לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. יניב מזרחי ניגש לבעוט את הבעיטה, לא התבלבל וצמצם את התוצאה ל3-1. בדקה-63 שער של בר כהן צימק את התוצאה להבדל של שער אחד בלבד. עשר דקות לסיום יניב מזרחי השלים צמד שערים וקבע את תוצאת המשחק 3-3. תוצאת התיקו הספיקה לנוף הגליל והיא עלתה רשמית לליגת הבורסה לניירות ערך.

במשחק עלייה נוסף, נפגשו הפועל ירושלים וסקציה נס ציונה באצטדיון טדי. הירושלמים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-30 משער של מלך שערי הקבוצה עידן שמש, כשהגיע לכדור חוזר וכבש מקרוב. בתחילת המחצית השנייה הירושלמים הכפילו את התוצאה, מבעיטה נהדרת של גוני נאור מקצה הרחבה. האדומים שמרו על התוצאה עד הסיום והבטיחו למעשה את עלייתם לליגת הבורסה לניירות ערך. בפלייאוף התחתון, שער נהדר של נפתלי בלאי סידר להפועל פתח תקווה ניצחון ביתי חשוב על האחרונה בטבלה הפועל כפר שלם. הכחולים רשמו משחק ליגה שישי ללא הפסד והם עלו למקום ה-13 בטבלה. במקביל, הפועל אום פאחם הפסידה בביתה להפועל עכו והיא נמצאת כרגע במקום המוביל למבחנים, מנגד עכו רשמה ניצחון לידה ראשון אחרי 14 משחקים והיא רק נקודה מתחת לקו האדום.

כל יתר תוצאות משחקי המחזור לפניכם:

הוסיפו תגובה